  • 1. Data: 2009-03-16 19:24:45
    Temat: komin systemowy schiedel - czy mozna sie w niego wkuc ?
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    Witam

    Panowie i Panie (jesli jakies siedza na tej grupie ;)) - czy mozna wkuc sie
    w komin systemowy schiedel ? Jest trojnik z jednej strony sciany - a trza
    podlaczyc urzadzenie z drugiej :/ Schiedel ma 160mm (srednica rury), to co
    chce wprowadzic ma 100mm. Da sie to bezpiecznie (dla konstrukcji komina)
    zrobic ?

    Jak sie nie da to trudno, przekuje sciane obok komina, dwa kolanka i wjade
    do komina od wlasciwej strony - dla urzadzenia z mechanicznym wyrzutem
    spalin nie powinno to stanowic problemu (takie załamanie) ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 2. Data: 2009-03-16 21:23:41
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do komina od wlasciwej strony - dla urzadzenia z mechanicznym wyrzutem
    > spalin nie powinno to stanowic problemu (takie załamanie) ?

    Widzialem taki patent u znajomej, ten sam problem, wejscie do komina
    obrocone o 180 st. Z drugiej strony "majstry" wywalili dziure w pustaku,
    usuneli welne i ordynarnie rozkuli wklad ceramiczny. Pozniej wstawili rure
    pod katem, przez ten oryginalny otwor uszczelnili to i zaslepili oryginal.
    Ja mowilem im ze to sie nie uda, ze wklad sie obsunie ale tak sie nie stalo
    o dziwo a trzymal sie na resztkach. Ja osobiscie jesli juz bym nawiercal
    ceramike (wklad) zeby to delikatniej wylupac a oni zrobili zeznie ale sie
    udalo.
    Znajoma ma teraz nawet lepiej bo wczesniej miala wejscie pod katem 90 st a
    teraz ma pod katem.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 3. Data: 2009-03-16 23:23:42
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    są do tego specjalne ramki wzmacniające i polecałbym zabulić tutaj za
    oryginalną ekipe schiedela

    suma sumarum wyjdzie taniej................

    --

    Sebastian