  • 1. Data: 2009-03-16 16:32:40
    Temat: jaki grunt pod kafelki
    Od: f...@g...com

    Witam.

    Chcę przykleić kilka metrów płytek na ścianę: ściana z cegły,
    wewnętrzna, stara (30 lat), na części powierzchni tynk stary pewnie
    kilkukrotnie malowany emulsją, na pozostałej części tynk nowy (3
    miesiące) w miejscu gdzie przylegała prostopadle inna ściana, która
    została wyburzona. Całość pomalowana nową warstwą emulsji. Czym i jak
    to zagruntować, żeby kafle się trzymały i nic się nie odparzyło? Czy
    na całej powierzchni tym samym? Nie ukrywam, że zdejmowanie farby czy
    tym bardziej głębszych warstw nie bardzo mi się widzi.

    pzdr filip

  • 2. Data: 2009-03-16 16:46:37
    Temat: Re: jaki grunt pod kafelki
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 09:32:40 -0700 (PDT), f...@g...com napisał(a):

    > to zagruntować, żeby kafle się trzymały i nic się nie odparzyło? Czy
    > na całej powierzchni tym samym? Nie ukrywam, że zdejmowanie farby czy
    > tym bardziej głębszych warstw nie bardzo mi się widzi.

    Ceresit CT17, na dwie warstwy.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-03-16 19:04:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Ceresit CT17, na dwie warstwy.

    Scream, powiedz mi czy mogę kafle kleić na ściane którą wcześniej
    "wytynkowałem" tynkiem maszynowym Knaufa. Jest to w kotłowni, były gołe
    sciany, miałem kilka worków tynku Knaufa to "wytynkowałem". teraz chce tam
    kleić kafelki- jakieś za 10zl z Casto- kocioł się nie obrazi że tanie;))))

    Kris

  • 4. Data: 2009-03-16 19:44:25
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > kleić kafelki- jakieś za 10zl z Casto- kocioł się nie obrazi że tanie;))))

    Ja miałem za 13zł z OBI i kocioł Buderusa się trochę krzywił :-))

    Pzdr
    J23

  • 5. Data: 2009-03-16 20:24:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:04:42 +0100, Kris napisał(a):

> [...]
    > kleić kafelki- jakieś za 10zl z Casto- kocioł się nie obrazi że tanie;))))

    Mozesz smialo kleic. Jesli tynk zatarty na gladko to podrap go troche
    szpachelką przed gruntowaniem, potem przetrzyj miotłą żeby zleciał cały
    pył, zagruntuj i klej :) Jesli nie zacierałeś tynku to klej od razu po
    gruntowaniu.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-03-16 21:43:40
    Od: j...@o...pl

    On 16 Mar, 17:46, scream <n...@p...pl> wrote:
    > Ceresit CT17, na dwie warstwy.

    Ok. A potem klej jakiś lepszy czy może być najtańszy?

    pzdr filip

  • 7. Data: 2009-03-16 21:53:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:43:40 -0700 (PDT), j...@o...pl napisał(a):

    > Ok. A potem klej jakiś lepszy czy może być najtańszy?

    Klej nigdy nie może być najtańszy. Nie wiem jaki rozmiar płytek. Jeśli to
    zwykła glazura, to mozesz kleic na Ceresit CM111, kosztuje ok. 1 zł/1 kg.

    --
    best regards,
    scream