  • 1. Data: 2009-03-16 16:40:22
    Temat: Powiększenie parkingu
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Na terenie wspólnoty mieszkaniowej jest parking na ok. 8 samochodów.
    Tereaz zamierzamy go poszerzeyć o kolejne 6 miejsc parkingowych. Będzie
    zatem na 14 aut, ale my dorabiamy tylko 6 miejsc.
    1. Czy taka budowa wymaga pozwolenia, czy tylko zgłoszenia?
    2. Jakie obowiązują odległości od budynku i od granicy działki (chodzi o
    rozbudowę istniejącego parkingu).

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-16 19:42:07
    Temat: Re: Powiększenie parkingu
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Często jest niemożliwa, chociażby z uwagi na konieczność zachowania odpowiedniego
    procentu powierzchni działki jako części biologicznie czynnej.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-03-17 09:30:18
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Często jest niemożliwa, chociażby z uwagi na konieczność zachowania
    odpowiedniego procentu powierzchni działki jako części biologicznie czynnej.
    JaC

    A czy można np utwardzić ziemię taką kratką betonową i zasiać tam trawę? To
    tez będzie 'powierzchnia biologicznie czynna'?

    Adam

  • 4. Data: 2009-03-17 09:41:44
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Teoretycznie może być (przy cienkiej kratce plastikowej chyba tak), ale praktycznie
    bardzo szybko nic tam nie rosnie z uwagi na wycieki przeróżnych płynów spod pojazdów.
    Pytaj w gminie.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-03-17 09:59:57
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > A czy można np utwardzić ziemię taką kratką betonową i zasiać tam trawę?
    > To tez będzie 'powierzchnia biologicznie czynna'?

    Nie, to będzie liczone jako 50%.

  • 6. Data: 2009-03-17 10:20:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ąćęłńóśźż napisal:
    > Teoretycznie może być (przy cienkiej kratce plastikowej chyba tak),
    > ale praktycznie bardzo szybko nic tam nie rosnie z uwagi na wycieki
    > przeróżnych płynów spod pojazdów.

    Hm, pojazdy z ktorych cos wycieka nie powinny przejsc przegladu
    rejestracyjnego. A jak zacznie wyciekac i posiadacz jest oporny
    to wystarczy zaprosic lotny patrol diagnostyczny; teraz takie
    kraza po Krakowie i lapia na kontrole kontroli swiezo przegladnietych.
    Bardzo szybko przestanie cokolwiek wyciekac. Jeden drakonski przyklad
    dziala bardzo wychowawczo na wszystkich.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-03-17 11:08:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Chyba sobie jaja robisz.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-03-17 11:27:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ąćęłńóśźż napisal:
    > Chyba sobie jaja robisz.

    W ktorym fragmencie? W tym, gdy pisze o lotnych patrolach,
    ktore obecnie grasuja po Krakowie, czy tez w tym, ze zmechanizowanych
    niechlujow nalezy wychowywac? Dzieci bije sie w tylek, a doroslych
    w portfel i od wiekow jest to metoda bardzo skuteczna.

    Jak taki niechluj jeden z drugim zostanie dodatkowo obciazony
    za dezaktywacje terenu i ewentualnie naprawe zapapranego bruku
    to szybko sie wyleczy z niechlujstwa. Kolo mnie sasiad bardzo
    szybko wyprostowal ekipe montazowa od pieca, ktora mu uwalila
    wyciekiem z miski olejowej caly podjazd. Nie certolil sie,
    najpierw grzecznie poprosil o naprawe podjazdu, a poniewaz
    byli oporni, to wezwal policje i gosci spisali. Dodatkowo
    dostali mandat i zatrzymanie dowodu rejestracyjnego. Jako
    bonus mieli jeszcze wybor: czy sami wybiora brukarza do wymiany
    uwalanych kostek, czy ma to zrobic sasiad. Z dosc duzym
    zainteresowaniem obserwowalem cala sprawe. I tu musze sie
    zgodzic z brutalnym <kikim>: ekipy trzeba trzymac krotko
    za pysk. Na modle niemiecka.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-03-17 11:49:57
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    wiadomości news:49bf74ae$0$29353$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Nie, to będzie liczone jako 50%.

    Dziękuję, pytałem z ciekawości i chciałem też na te kratki zwrócić uwagę
    wątkotwórcy.

    Adam

  • 10. Data: 2009-03-17 12:07:38
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    ąćęłńóśźż napisal:
    > Chyba sobie jaja robisz.

    za pysk. Na modle niemiecka.
    --

    I dlatego tak Nuiemców w europie nie lubią;)))

    Krzysiek