  • 1. Data: 2011-04-02 18:56:04
    Temat: kostka brukowa - kolor
    Od: "toksa" <t...@w...home.pl>

    Witam,
    zamowilem dosc spora ilosc kostki brukowej - kolor typowo szary.
    Kostka wylozona przed domem,przy wjezdzie itp.Forma uzytkowania - dwa
    samochody,chodzenie - mala scieralnosc
    Pytanko - czy kostke mozna przemalowac bo kolor kostki nie bardzo pasuje do
    elewacji ?
    Jaka farbe polecicie (najlepiej jakas drogowa) - nie białą.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-02 19:36:01
    Temat: Re: kostka brukowa - kolor
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "toksa" <t...@w...home.pl> napisał w wiadomości
    > Jaka farbe polecicie (najlepiej jakas drogowa) - nie białą.

    Płytki chodnikowe robiące za obciążnik parasola
    malowałem farbą to betonu firmy Aksilbet.
    Było to parę lat temu, nic się nie łuszczy, etc.
    Aczkolwiek OIDP 0,8 l wystarczyło na 4 płytki
    50 x 50 i zostało trochę - może starczyło by na piątą.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-04-02 20:28:56
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "toksa" <t...@w...home.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanko - czy kostke mozna przemalowac bo kolor kostki nie bardzo pasuje do
    > elewacji ?

    Bedzie to wyglądało paskudnie - tak sądzę. Juz lepiej zmienić kolor elewacji. A tak
    naprawde poczekaj rok - potem juz bedziesz umial machnąć na to ręką :)

    b.

  • 4. Data: 2011-04-02 21:09:26
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 2 Kwi, 20:56, "toksa" <t...@w...home.pl> wrote:
> [...]
    > elewacji ?
    > Jaka farbe polecicie (najlepiej jakas drogowa) - nie białą.

    Mozesz zabarwic tlenkami zelaza....na zolto, az do brazowego.
    Nie pamietam tylko wzorow chem., ale jak pogooglujesz, to znajdziesz.

  • 5. Data: 2011-04-03 08:57:51
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Farba drogowa na pewno nie, bo ma zupełnie inne właściwości. Pomija już
    to, że nie spotkałem innego koloru, jak biały, żółty i niebieski.
    Ja malowałem krawężniki farbą "betonmal" ze śnieżki i wyszło ok, ale po
    krawężnikach się nie chodzi.
    Jacek
    PS
    najlepiej radził już kolega - poczekaj rok bez malowania

  • 6. Data: 2011-04-03 14:55:15
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    farba do posadzek

    bedzie sliska i wkurzajaca - ale sie bedzie trzymac i bedzie odporna na
    scieranie

  • 7. Data: 2011-04-03 18:47:47
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ina1oi$cep$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > farba do posadzek
    >
    > bedzie sliska i wkurzajaca - ale sie bedzie trzymac i bedzie odporna na
    > scieranie

    Nie polecam do zastosowania na zewnątrz.
    Faktycznie można zrobić lodowisko
    + ostrzejsze przedmioty ją zedrą
    (np. nóżka motocykla, czy szufla w zimie).

    Lepsza (jak już) to ta, o której pisałem
    - "wżera się" w beton.

    Pzdr

    JKK