  • 1. Data: 2011-04-01 20:27:46
    Temat: nietypowa spluczka toaletowa
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    szukam firmy ktora produkuje takie dziwne spluczki toaletowe ktore
    spuszczaja wode dopóki trzyma sie przycisk / ciagnie sie wajche
    ogolnie chodzi o oszczedzanie wody
    opcja z malym i duzym przyciskiem oraz "woda stop" raczej mnie nie
    interesuja

    --
    Bucz
    "Walk softly and carry a big gun"

  • 2. Data: 2011-04-02 21:10:51
    Temat: Re: nietypowa spluczka toaletowa
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 1 Kwi, 22:27, Bucz <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > ogolnie chodzi o oszczedzanie wody
    > opcja z malym i duzym przyciskiem oraz "woda stop" raczej mnie nie

    Patrz na allegro w dziale Pamiatki PRLu :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-04-03 12:55:14
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]

    "Spluczka przyciskowa"
    --
    lukasz

  • 4. Data: 2011-04-03 15:58:20
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    Wiekszosc spluczek (ale nie wszystkie) daje sie przerobic przez demontaz
    plywaka podtrzymujacego otwarcie grzybka spustowego.
    Nie mylic z plywakiem zaworu napelniania zbiornika...

    > Patrz na allegro w dziale Pamiatki PRLu :D

    Automaty- zawory spluczkowe?
    Tego sie raczej nie produkuje obecnie - wymagaja przylacza o duzej srednicy,
    powoduja uderzenia hydrauliczne w wodociagu, na dodatek ni maja nic
    wspólnego z oszczednoscia.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 5. Data: 2011-04-03 20:29:39
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > na dodatek ni maja nic wspólnego z oszczednoscia.

    W sumie mają. Są jej dokładnym przeciwieństwem.

    J.

  • 6. Data: 2011-04-04 14:52:33
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-01 22:27, Bucz pisze:
> [...]
    > ogolnie chodzi o oszczedzanie wody
    > opcja z malym i duzym przyciskiem oraz "woda stop" raczej mnie nie

    takie coś?:
    http://www.jafar.com.pl/pl/zawor-splukujacy

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2011-04-04 17:06:32
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    Lagod pisze:

    > takie coś?:
    > http://www.jafar.com.pl/pl/zawor-splukujacy

    nie, chodzi o mi "standardową" spłuczke z zasobnikiem na 5-6L wody ale z
    takim "wyzwalaczem" ktory trzeba trzymac zeby splukiwalo (cos jak
    polaczenie zaworu splukujacezo ze zwykłą spłuczką)

  • 8. Data: 2011-04-10 06:07:50
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2011-04-04 19:06, Bucz pisze:

    > nie, chodzi o mi "standardową" spłuczke z zasobnikiem na 5-6L wody ale z
    > takim "wyzwalaczem" ktory trzeba trzymac zeby splukiwalo (cos jak
    > polaczenie zaworu splukujacezo ze zwykłą spłuczką)

    To mam standardową i z małym i dużym przyciskiem ale wyciągnąłem ze
    środka śrubę od tego dużego i oni nie działa teraz. Gdy chce się aby
    dużo poleciało wody trzeba przycisk przytrzymać.

  • 9. Data: 2011-04-11 13:34:46
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    > To mam standardową i z małym i dużym przyciskiem ale wyciągnąłem ze
    > środka śrubę od tego dużego i oni nie działa teraz. Gdy chce się aby
    > dużo poleciało wody trzeba przycisk przytrzymać.

    ale jaka firma spluczki i ktora srubka?