  • 1. Data: 2015-04-21 23:23:21
    Temat: łazienka
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    Witam grupowiczów

    Mam do zrobienia ścianki do kabiny w łazience
    jak na fotce:
    http://i60.tinypic.com/1621qpw.jpg
    co radzicie:
    bloczki z BK czy też może karton-gips ?

    Każda z metod ma swoje wady i zalety, skłaniam się raczej ku BK
    i tu kolejne pytanie: tynkować przed obłożeniem płytkami czy tez klej do
    płytek wystarczy ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-04-21 23:26:41
    Temat: Re: łazienka
    Od: masti <g...@t...hell>

    pilocik wrote:

> [...]
    >
    > Każda z metod ma swoje wady i zalety, skłaniam się raczej ku BK
    > i tu kolejne pytanie: tynkować przed obłożeniem płytkami czy tez klej do

    robłbym z BK. GK jednak nie jest wododporne.
    Jak gładkie, a czemu by miało nie być, to od razu kleić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-04-22 09:36:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 23:23:23 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > Witam grupowiczów
    >
    > Mam do zrobienia ścianki do kabiny w łazience
> [...]

    Mam cos podobnego (tylko krotsza - polowe glebokosci kabiny, druga polowa
    to szklo). Murowalem z BK (12cm), musisz tylko pamietac zeby to dobrze zakotwic
    w scianie poprzecznej, bo taka scianka przewroci sie od oparcia sie o nia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-04-22 09:49:05
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 22 kwietnia 2015 09:36:48 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > w scianie poprzecznej, bo taka scianka przewroci sie od oparcia sie o nia :)

    Wy trzej omawiacie sytuacje przed wylewkami, czy po?
    Pytam bo wylewki ("plywajace") juz mam, a moze taka scianka bedzie mi potrzebna.

    bajcik

  • 5. Data: 2015-04-22 18:41:05
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Wy trzej omawiacie sytuacje przed wylewkami, czy po?
    > Pytam bo wylewki ("plywajace") juz mam, a moze taka scianka bedzie mi potrzebna.
    >
    > bajcik

    U mnie już wylewka jest, a na dodatek jest też podłogówka - to chyba nie
    będzie jakimś sporym problemem ?
    Kotwienie do ściany to raczej podstawa, tym bardziej, że każda ścianka
    ma być z BK 6cm obłożona ceramiką

  • 6. Data: 2015-04-23 10:11:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 kwietnia 2015 09:49:06 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Wy trzej omawiacie sytuacje przed wylewkami, czy po?
    > Pytam bo wylewki ("plywajace") juz mam, a moze taka scianka bedzie mi potrzebna.

    Ja tez murowalem na wylewce (plywajacej) - dwa takie murki w lazience. Wylewka
    z gesto ulozonym rurkami ogrzewania podlogowego. 5 lat minelo i nic sie nie
    dzieje - a zeby bylo bardziej dramatycznie to fuge miedzy plytkami podlogowymi,
    a sciennymi machnalem cementowa, zamiast jakas elastyczna (silikon etc) -
    nic sie z tym kompletnie zlego nie dzieje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.