  • 1. Data: 2009-11-26 21:23:44
    Temat: magazyn plandekowy
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    Witam,
    jaki rodzaj podloza najlepiej wykorzystac pod magazyn plandekowy (sciany
    blacha trapezowa,dach plandeka)
    Magazyn tego typu nie potrzebuje zezwolen stad pytanie jakie podloze
    zastosowac?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-11-26 23:49:35
    Temat: Re: magazyn plandekowy
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 26 Lis, 22:23, "Tomasz@" <t...@w...pl> wrote:

    > jakie podloze zastosowac?

    a jakie ciezary wchodza w rachube?

    moze po prostu cement piasek i zbrojenie? mozna troche gruzu dorzucic,
    ewentualnie nakryc po zwiazaniu folią albo jakims gumoleum?
    wszystko zalezy czego oczekujesz i jaki ruch i ciezar tam przewidujesz
    z.

  • 3. Data: 2009-11-27 07:24:55
    Od: arch <s...@w...pl>

> [...]
    > blacha trapezowa,dach plandeka)
    > Magazyn tego typu nie potrzebuje zezwolen stad pytanie jakie podloze

    Witam.
    Ja tylko wtrącę, że jesteś w błedzie jesli chodzi o przepisy Prawa
    budowlanego.
    Jesli mówisz o "magazynie" to podlega on pod decyzję o pozwoleniu na
    budowę.
    Radzę dopytać dokładnie w twoim starostwie bo może się okazać, ze
    będziesz miał samowolę budowlaną.

    pozdr

  • 4. Data: 2009-11-27 10:44:48
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

> [...]

    budowę.
    Radzę dopytać dokładnie w twoim starostwie bo może się okazać, ze

    dokladnie , rozne interpretacje wiec oczywiscie ,ze sie dopytam i ew. zloze
    wniosek o pozwolenie.

  • 5. Data: 2009-11-27 10:46:47
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

> [...]

    ewentualnie nakryc po zwiazaniu folią albo jakims gumoleum?
    wszystko zalezy czego oczekujesz i jaki ruch i ciezar tam przewidujesz

    Regały na których bedzie towar okolo 150kg na m2. obok brama 2 wjazdowa i 2
    samochody.
    Myslalem o kostce brukowej.
    Wazny jest takze fakt nie placenia podatku od nieruchomosci.
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2009-11-27 15:33:38
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Tomasz@" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > samochody.
    > Myslalem o kostce brukowej.
    > Wazny jest takze fakt nie placenia podatku od nieruchomosci.

    Obawiam sie, ze ktos cie wprowadzil w blad. Jesli nie bedzie to obiekt tymczasowy
    (jak cyrk) to bedziesz za niego placil normalny podatek zaraz po tym jak uprawomocni
    sie decyzja PINB o pozwoleniu na uzytkowanie.

  • 7. Data: 2009-11-27 17:38:56
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    I nawet jesli uznają ze nie jest to budynek to bedziesz od tego placił
    podatek jak od budowli ( czyli 2 % rocznie od wartosci )

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 8. Data: 2009-11-29 19:44:35
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    jeszcze jedno pytanie, chyba najwazniejsze.
    czy taka hale plandekowa mozna zamontowac na ziemi rolnej ?
    Pozdrawiam
    i dziekuje za odpowiedzi.

  • 9. Data: 2009-11-30 08:24:45
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 29 Lis, 20:44, "Tomasz@" <t...@w...pl> wrote:
    > jeszcze jedno pytanie, chyba najwazniejsze.
    > czy taka hale plandekowa mozna zamontowac na ziemi rolnej ?
    > Pozdrawiam
    > i dziekuje za odpowiedzi.

    Witam.
    Wszystko zależy od tego jakie są zapisy w miejscowym planie
    zagospodarowania przestrzennego.
    Jesli jest to teren przeznaczony pod zabudowę z dopuszczeniem hal,
    składów, magazynów to możesz budować.
    Na terenie"rolnym" możesz budowac pod warunkiem, ze jest to "zabudowa
    siedliskowa".
    W przypadku braku MPZP musisz wystapić o wydanie warunków zabudowy.

    pozdr

  • 10. Data: 2009-11-30 11:29:14
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    Na terenie"rolnym" możesz budowac pod warunkiem, ze jest to "zabudowa
    siedliskowa".
    niestety to nie jest zabudowa siedliskowa.
    wniosek odnosnie przeksztalcenia ziemie budowlane jest zlozony ale to wiaze
    sie z czekaniem.

    pozdr