  • 11. Data: 2012-06-26 09:40:02
    Temat: Re: mocowanie skrętki do ściany za pomocą zszywek
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Z wrodzonego lenistwa kombinuję jak by sobie ułatwić pracę...

    > Tak.

    a o glucie myślałeś?
    pod tynk jest w sam raz....

  • 12. Data: 2012-06-26 09:52:15
    Od: Macios <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-26 09:31, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    -3x2-5-100-szt-i2408149601.html

    > Ja takich używam do mocowania przewodów elektrycznych płaskich (ydyp).
    > Do skrętki chyba lepiej nadadzą się uchwyty usmo (rozmiar chyba 6).

    > Chętnie obejrzę. Adres: nat1605 małpa interia pl.

    Montowałem nie raz na USMP-2 podobne do tych z linku allegro.
    Sprawuje się wyśmienicie i 2 kable do gniazdka jest OK (telefon,itp.)

    --
    Macios
    Kielczow

  • 13. Data: 2012-06-26 10:57:54
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > a o glucie myślałeś?
    > pod tynk jest w sam raz....

    Myślałem o kleju, ale trzeba by klejarkę kupić... Kolejny wydatek, a z
    pieniędzmi krucho. Oczywiście jeśli miałbym pewność, że to rozwiązanie mi
    się sprawdzi, to kupiłbym klejarkę i klej. Ale wydać pieniądze na coś czego
    nie wiadomo czy będę używał, to mi się nie uśmiecha. Zostanę najpewniej przy
    uchwytach plastikowych.

  • 14. Data: 2012-06-26 11:13:52
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jsbtii$ql4$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Myślałem o kleju, ale trzeba by klejarkę kupić... Kolejny wydatek, a z
    > pieniędzmi krucho.

    Jaja se robisz :D
    Nie sprawdzales ile pistolet
    na klej kosztuje ;-)
    Masz jednak racje, jesli nie potrzebujesz to nie kupuj,
    natomiast dobrze jest miec cos takiego .

    pozdrawiam
    Adams
    PS. Dowcipnis :D

  • 15. Data: 2012-06-26 11:16:01
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > się sprawdzi, to kupiłbym klejarkę i klej. Ale wydać pieniądze na coś
    > czego nie wiadomo czy będę używał, to mi się nie uśmiecha.

    proszę... powiedz, że żartujesz... :-)
    http://allegro.pl/pistolet-wyciskacz-do-kleju-na-gor
    aco-60w-2xklej-i2440439467.html

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2012-06-26 11:57:55
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > proszę... powiedz, że żartujesz... :-)
    > http://allegro.pl/pistolet-wyciskacz-do-kleju-na-gor
    aco-60w-2xklej-i2440439467.html

    17zł to faktycznie wydatek do przełknięcia, nawet jeśli miałbym tego
    pistoletu wcale nie używać. Ja miałem zakodowane w głowie, że on kosztuje w
    granicach 50-100zł.

  • 17. Data: 2012-06-26 12:00:15
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Adams" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jaja se robisz :D
    > Nie sprawdzales ile pistolet
    > na klej kosztuje ;-)
    > Masz jednak racje, jesli nie potrzebujesz to nie kupuj,
    > natomiast dobrze jest miec cos takiego .

    Jeśli kilkanaście zł, to kupię i wypróbuję. Ale wydać 50-100zł na coś czego
    nie będę używał, to już zdecydowanie marnotrastwo.

  • 18. Data: 2012-06-26 12:10:38
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "brunet.wp" napisał

    Czesc :-)

    > wydać 50-100zł na coś czego nie będę używał, to już zdecydowanie
    > marnotrastwo.

    Hehehe widze, ze koledze dzis humor dopisuje, ale to dobrze ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 19. Data: 2012-06-26 12:43:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    brunet.wp wrote:

    > Jeśli kilkanaście zł, to kupię i wypróbuję.

    Urwiesz sprzęgiełko spustu i Cię szlag trafi.
    Ja załatwiłem w ten sposób 3 "tanie i dobre",
    zanim zainwestowałem ~55 w najtańszego Stanleya
    z Casto i robota nagle stała się przyjemna.

    > Ale wydać 50-100zł na coś czego nie będę używał

    Szkoda pieniędzy na tego za 10...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 20. Data: 2012-06-26 13:58:16
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Szkoda pieniędzy na tego za 10...

    do sprawdzenia samej idei będzie ok....

    mała uwaga: jak tego nie robiłeś nigdy wcześniej, użyj rękawiczek