  • 1. Data: 2016-11-06 22:44:51
    Temat: nawóz jesienny a wapnowanie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Wysiałam, na działce, nawóz jesienny.
    A teraz zastanawiam się, czy mogę tej jesieni wysiać również wapno
    magnezowe?
    Nie "pogryzą" się?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-11-07 16:53:54
    Temat: Re: nawóz jesienny a wapnowanie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie "pogryzą" się?

    Hejka. "Pogryzą".
    Pozdrawiam zwięźle...Ja...cki

  • 3. Data: 2016-11-07 18:30:24
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 07.11.2016 o 16:53, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. "Pogryzą".
    > Pozdrawiam zwięźle...Ja...cki

    To kiedy, najwcześniej, mogę sypnąć wapnem?

    Krycha.

  • 4. Data: 2016-11-07 19:35:30
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > To kiedy, najwcześniej, mogę sypnąć wapnem?

    Hejka. Nawozy wapniowe generalnie wysiewa się po zbiorach (na
    ściernisko) ale można też wysiać wczesną wiosną pod rośliny późno uprawiane
    jak cukinia czy fasolka szparagowa.
    Pozdrawiam kolejno Ja...cki

  • 5. Data: 2016-11-08 19:13:44
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 07.11.2016 o 19:35, Dirko pisze:
> [...]
    > ściernisko) ale można też wysiać wczesną wiosną pod rośliny późno
    > uprawiane jak cukinia czy fasolka szparagowa.

    Na Ciebie zawsze można liczyć.
    :-*

    Krycha