  • 1. Data: 2016-10-29 15:20:17
    Temat: Śliwy - poszukuję.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Poszukuję sporych sadzonek śliw: Lubaszka, mirabelka (odmiana żółta i
    czerwona, NIE AŁYCZA!).
    Za wszelkie namiary z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2016-10-29 20:35:10
    Temat: Re: Śliwy - poszukuję.
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    http://tnij.org/4390pai

  • 3. Data: 2016-10-29 20:43:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2016 20:35:10 +0200, tomek napisał(a):

    > http://tnij.org/4390pai

    Gdybym znalazła w gugielu coś więcej niż samo hasło, to bym nie pytała
    tutaj - więc racz spadać, dziecko, ze swoim kiepskim dowciapem.

  • 4. Data: 2016-10-30 07:42:39
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 29 października 2016 20:44:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Gdybym znalazła w gugielu coś więcej niż samo hasło, to bym nie pytała
    > tutaj - więc racz spadać, dziecko, ze swoim kiepskim dowciapem.

    To może tak:

    http://bfy.tw/8SrI

    drugi link

  • 5. Data: 2016-10-31 00:50:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    k...@g...com Wrote in message:

    > To może tak:
    >
    > http://bfy.tw/8SrI
    >
    > drugi link

    No i? Dziękuję, znam opisy i wlasnosci tych sliw, przepisow na
    ich zastosowanie tez mam mnostwo, wiec nie wykazales sie
    oryginalnoscia w stosunku do swego durnowatego poprzednika.

    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2016-11-03 13:10:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2016 15:20:17 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Poszukuję sporych sadzonek śliw: Lubaszka, mirabelka (odmiana żółta i
    > czerwona, NIE AŁYCZA!).
    > Za wszelkie namiary z góry dziękuję.

    No i mam te mirabelki. Dobrzy ludzie przysłali :-)