  • 11. Data: 2010-12-03 22:27:35
    Temat: Re: no to sie pochwale - moj kominek
    Od: "widow" <w...@t...pl>

    Tu na kominku na gorze beda dwa swiecace w dol spoty (łoł co za
    slownictwo) - czyli ot dwa reflektorki z ozdobnymi, slabymi LEDami
    skierowanymi w dol (troche rozjasni to szarosc kominka:), a spod tego
    bialego marmuru bedzie na calej dlugosci lekkie podswietlenie linijka
    LEDowa :)

    To ja nie wiem czy jest jeszcze sens palić w tym kominku, przecież płomień z
    paleniska zepsuje piękno świecących LED'ów;P

  • 12. Data: 2010-12-03 23:02:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 3 Gru, 23:27, "widow" <w...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > To ja nie wiem czy jest jeszcze sens pali w tym kominku, przecie p omie z
    > paleniska zepsuje pi kno wiec cych LED' w;P

    Spoko spoko, tak to tylko troche wiejsko brzmi, wszedzie mrygajace
    ledy i odpustowe swiatelka :-) Bedzie na pewno ze smakiem -> pozatym
    swiecic to sie bedzie tylko w romantyckich scenach swietlnych :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2010-12-04 09:16:32
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "s_13" <s...@i...pl> wrote:
    > a tak się piaskowiec okopcił po kilku paleniach:
    > http://www.studioonline.pl/pliki/kominek04.jpg
    > nie do odczyszczenia, będę wymieniał po sezonie osmolone płytki i
    > robił coś w stylu odstającej szerokiej ramki odsuwającej dym od
    > obudowy, ramka będzie łatwo zmywalna...

    To się robi inaczej. Między wkładem a obudową powinieneś zostawić małą
    szczelinkę. Nawet pół cm wystarczy. Dym będzie zasysany przez nią i nic Ci
    obudowy nie okopci.

    --
    Bartek

  • 14. Data: 2010-12-04 14:06:22
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > --
    > Adam Sz.

    To biale domyslam sie ze granit?. Mnie osobiscie bardziej by pasowal
    cos o odcieniu sciany lub podlogi, za duzo robi sie ostrych zmian
    kolorystycznych. Pisze o swoim guscie i co ja bym zrobil.
    Ten kamien domyslam sie ze jest klejony skoro wyglada na taki gruby?
    Masz pome jakies rysunki wykonawcze tego lub prawie wykonawcze?

    KADAR

  • 15. Data: 2010-12-04 14:19:30
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 4 Gru, 15:06, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > To biale domyslam sie ze granit?. Mnie osobiscie bardziej by pasowal

    Marmur :) Pasuje do czarnego, bo jest bialy z ciemnym uzyleniem, a
    czarny jest z bialym uzyleniem.

    > cos o odcieniu sciany lub podlogi, za duzo robi sie ostrych zmian
    > kolorystycznych. Pisze o swoim guscie i co ja bym zrobil.
    > Ten kamien domyslam sie ze jest klejony skoro wyglada na taki gruby?

    Tak. W calosci kosztowalby MAJATEK i wazylby chyba z pol tony ;-)
    Marmur (ten bialy) byl posklejany / dopolerowany przez kamieniarza.

    > Masz pome jakies rysunki wykonawcze tego lub prawie wykonawcze?

    Nie mam, ale wszystko bedzie widac na fotkach (mam nadzieje zaraz
    wrzuce), wszystko robilem z glowy, a rysunki z wymiarami
    poszczegolnych kamieni zostaly u kamieniarza :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2010-12-04 15:40:31
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 4 Gru, 15:49, "jacek_1970" <tluszczo...@usun-to-bo-to-
    antyspam.gmail.com> wrote:
    > t bia emaliowan kuchenk szybko zamie na co pod kolor bo psuje t o ;)

    E kuchnie mam poki co stara z mieszkania wzieta - w przyszlym roku
    idzie do wymiany wszystko ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2010-12-04 19:14:23
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > W czasie budowy (co bedzie widac na zdjeciach) rure dymna opatulilem
    > welna mineralna.

    fakt, szkoda też tego ciepła, co ucieka przez komin, mimo, że wkład z
    płaszczem opatulony jeszcze wełną z ekranem alu (u mnie tak jest
    fabrycznie), nie nagrzewa się zbytnio, to jednak jak zrobiłem przewiew
    (jak w kominku zwykłym) to z górnej kratki dmucha gorącym powietrzem,
    zawsze to dodatkowe ogrzewanie...

    > Przypuszczam, ze ta welne sciagne i dorobie kratke od wewnatrz wneki
    > na drewno.
    > plyte KG i dorobie kratke, albo wogole zostawie dziure - tego i tak
    > nie widac dopoki sie ktos specjalnie tam nie schyli :)

    > Czesc instalacji mam z drugiej strony sciany - we wnece na lodowke.

    a jak z dostępem do przepustnicy? też od lodówki? bo u mnie jak widać
    na fotce jest ona od przodu kominka...

    > Tego sie wlasnie obawialem i u siebie zrezygnowalem w tym miejscu z
    > plytek. Dalem szorowalna ciemna farbe, tak mi zreszta bardziej pasuje
    > - mialo byc tak troche minimalistycznie :)

    ja znalazłem taki fajny gres, co wygląda jak pordzewiała blacha...
    podoba mi się taki loftowy klimacik...:-)

    > U mnie te role pelni ta ramka z ciemnego marmuru. Najwiecej babrania

    > Poki co nie widze zadnych zabrudzen (choc u
    > mnie nie ma zjawiska "buchania" dymu - po otwarciu przepustnicy
    > wystarczy delikatnie drzwiczki otworzyc i nic nie wylatuje na pokoj).

    u mnie tez dym nie bucha, ale te moje płytki cholernie chłoną... więc
    wystarczy, że się delikatnie powędzą i gotowe...

    pozdrawiam
    s_13

  • 18. Data: 2010-12-04 19:35:44
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 12/3/10 10:14 PM, Adam Szendzielorz wrote:

    > Szczegolnie, ze zapodalem najdrozsza scieralna tikurille

    Witka,
    Sadzem, ze na zabrudzenia to niewiele pomoze :( (rozumiem, ze miales na
    mysli to , ze farba jest zmywalna/szorowalna)
    Tez mam Tikurille Harmony (ok 40PLN/l ) z "nieskonczona" iloscia
    szorowan/zmywan. Ale to tylko marketingowe gadanie.
    Po 2,3 miesiacach postanowilem umyc lekkie zabrudzenia wokol
    wylacznikow i jakies drobne przybrudzenia. Zmywa sie rzeczywiscie latwo
    i na pierwszy rzut oka jest OK,
    Dopiero w ostrym sloncu widac, ze te umyte miejsca inaczej odbijaja
    swiatlo. Byc moze idea zmywalnej farby polega na tym aby myc cala
    sciane ale jesli tak to dziala to nie widze sensu inwestowania w farby
    bo mycie scian to sredni pomysl (wydaje mi sie, ze powierzchnia nigdy
    nie bedzie taka jak malowana)

    --
    Pozdr
    Wojtek

  • 19. Data: 2010-12-04 21:16:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    widow wrote:
    > Ze dwa miesiace temu popelnilem obudowe kominka i czas sie pochwalic:
    >
    > http://szyna.civ.pl/kominek/kominek_przod.jpg
    > http://szyna.civ.pl/kominek/kominek_bok.jpg
    >
    > Może i ładne by to było, gdyby nie jedno ale:
    > całość sprawia wrażenie jakby było złożone z klocków, które nie do
    > końca są ze sobą poskładane + klasyczna rama drzwiczek wkładu, która
    > niestety nie współgra z nowoczesnym wyglądem kominka.
    > Kolorystyka wg mnie trafiona.
    > Najważniejsze, żeby właścicielowi się to podobało:)

    i ta czerwona lampka z boku :)

  • 20. Data: 2010-12-05 08:57:52
    Od: "robertsad6" <r...@g...pl>

    grup
    7g2000yqe.googlegroups.com...

    > E kuchnie mam poki co stara z mieszkania wzieta - w przyszlym roku
    > idzie do wymiany wszystko ;)

    Czekam na fotki kominka...