  • 1. Data: 2012-10-28 07:36:36
    Temat: nobimal - omijajcie
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    robię remont pokoju. dostałem farbę, niby resztki - gratis. oczywiście
    brakło. Żona pojechała kupić nową, kupiła nobimala. efekt jest taki.
    farba ma 10% krycia. pół pokoju mam tą starą zamalowane, więc starałem
    się jakoś ładnie połączyć. ta stara farba "wychodzi" spod nobimalu.
    Kapie z pędzla jak woda - mimo że jest gęsta jak budyń. najgorsze jest
    jednak to, że jak się maluje to krycie jest zerowe - na poziomie wody.
    Jak wyschnie to jakieś tam krycie jest, ale minimalne i kolor jest
    zbliżony do białego a nie biały.

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-10-28 16:12:32
    Temat: Re: nobimal - omijajcie
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    > się maluje to krycie jest zerowe - na poziomie wody. Jak wyschnie to
    > jakieś tam krycie jest, ale minimalne i kolor jest zbliżony do białego a

    farba musi mieć własności tiksotropowe żeby dobrze sie nią malowało i żeby
    kryła.