  • 31. Data: 2020-05-22 13:53:05
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-21 o 22:22 +0200, Mateusz Bogusz napisał:

    > Do wentylacji też są gładkie w środku. Jak sobie wyobrażasz że
    > karbowana rura zachowała czystość?

    Ja tam się nie znam, bo wentylacji nie uprawiam, ale to na zdjęciu nie
    wydaje mi się jakoś przesadnie gładkie:
    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/7b/36/f2
    /rury-wentylacyjne-100-mm-3-m-czarnotul-341877732.jp

    Mateusz

  • 32. Data: 2020-05-22 15:02:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Do wentylacji też są gładkie w środku.
    Są, sam takie mam, ale są też karbowane.

    >Jak sobie wyobrażasz że karbowana
    > rura zachowała czystość?

    Mnie o to pytasz?
    ja Ci tylko piszę że są karbowane, po co, na co, w to juz nie wnikam.

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2020-05-23 09:45:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.05.2020 13:50, Mateusz Viste wrote:
    > Chyba jak każdy:) "inwestycje długoterminowe to nieudane inwestycje
    > krótkoterminowe."

    Ale jak się potykać, to znać też dobrze jakieś "parkur". A ja gapa i jak
    mi spółka uciekła z GPW to nie odliczyłem straty z PIT-a.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2020-05-23 10:06:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.05.2020 22:41, Kadar wrote:

    > Kostki brukowej nie czyści się. Ponad to mówimy o zachowaniu czystości a nie
    czyszczeniu. Ja tylko tak kontrolnie pytam.
    > K.

    Kostka brukowa jest chropowata, kanał wentylacji gładki. Oba się
    pobrudzą, ale jedno w 2 lata drugie w 10 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2020-05-23 10:28:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.05.2020 13:53, Mateusz Viste wrote:
    > Ja tam się nie znam, bo wentylacji nie uprawiam, ale to na zdjęciu nie
    > wydaje mi się jakoś przesadnie gładkie:
    > https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/7b/36/f2
    /rury-wentylacyjne-100-mm-3-m-czarnotul-341877732.jp

    Mówić wprost "nie znam się, ale wypowiem się"...przerabialiśmy już to
    wiele razy. Każdy widzi to co chce zobaczyć.

    Na zdjęciu wskazałeś rurę elastyczną do systemu sztywnego, czyli takiego
    -
    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/fb/12/18
    /wentylacja-rekuperacja-sytemy-flex-spiro-podkarpack
    ie-525464809.jpg
    - którą się używa tylko i wyłącznie w miejscach gdzie nie da się
    zastosować sztywnych-gładkich kolan.

    Ale teraz coraz częściej dominują systemy całkowicie elastyczne i te są
    gładkie w środku -
    https://smart-flex.com.pl/wp-content/uploads/2019/06
    /rura-75-nowa.jpg
    (ja taki mam więc nie piszę z czapy).

    Przypuszczam że podobne zdanie masz na temat podłogówki. Pewnie od niej
    koszmary śnią się po nocach gdy jest położona w sypialni, a gdy w
    salonie to reumatyzmu się dostaje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2020-05-23 11:03:48
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-23 o 10:28 +0200, Mateusz Bogusz napisał:
    > Przypuszczam że podobne zdanie masz na temat podłogówki.

    Podobne do czego?

    > Pewnie od niej koszmary śnią się po nocach gdy jest położona w
    > sypialni, a gdy w salonie to reumatyzmu się dostaje.

    Nie mam podłogówki, więc ciężko mi się określić. Podłogę mam
    zimną, człowiek od tysięcy lat tak mieszka, to i ja mogę. Nie odczuwam
    też potrzeby ulepszania czegokolwiek. Dziś od dłuższego czasu było mi
    nieco zimno rano - wrzuciłem kilka szczap do kominka i już jest dobrze.
    Po co kombinować i stresu sobie robić jakimiś przemysłowymi
    instalacjami?

    Mateusz

  • 37. Data: 2020-05-24 01:11:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > też potrzeby ulepszania czegokolwiek. Dziś od dłuższego czasu było mi
    > nieco zimno rano - wrzuciłem kilka szczap do kominka i już jest dobrze.

    Polecam i jedno i drugie. Zimą jak staniesz goła stopą na ciepłej podłodze to aż
    przyjemniej się robi. Teraz mam taki kominek przerobiony (znowu była niedoróba) z
    otwartego na zamknięty. Właściciel cały otwór zamknął wielki drzwiami przeszklonymi.
    Widowiskowe nie powiem szczególnie wieczorami z lampką wina w ręku.
    K.