  • 1. Data: 2009-01-13 12:26:41
    Temat: okna PCV i temperatura
    Od: "Frost" <y...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie, muszę wymienić okna. Stare drewniane na PCV. Czy to prawda, że
    wymienić można tylko jak temperatury są dodatnie? Czy w takim okresie jak
    teraz, czyli noc -5C/dzien 0C można (Szczecin) ? Nie usmiecha mi się czekać
    do wiosny :/

    pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2009-01-13 13:14:09
    Temat: Re: okna PCV i temperatura
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 13 Sty, 13:26, "Frost" <y...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > teraz, czyli noc -5C/dzien 0C można (Szczecin) ? Nie usmiecha mi się czekać

    U mnie wymieniano w grudniu. Nie widzę przeciwwskazań, wyłącz na ten
    czas ogrzewanie - po co ogrzewać eksterior.

  • 3. Data: 2009-01-13 14:37:37
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Frost" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że wymienić można tylko jak temperatury są dodatnie? Czy w takim okresie
    > jak teraz, czyli noc -5C/dzien 0C można (Szczecin) ? Nie usmiecha mi się

    Problemem jest pianka montażowa. Zwykle powinno być min. koło 5 st. C. Może
    są pianki przeznaczone do użycia na mrozie.

  • 4. Data: 2009-01-13 14:56:50
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Problemem jest pianka montażowa. Zwykle powinno być min. koło 5 st. C.
    > Może są pianki przeznaczone do użycia na mrozie.

    w castoramie i innych marketach zdaje sie widzialem pianki "zimowe",
    stosowane do -10stC

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-13 15:06:26
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:

    > w castoramie i innych marketach zdaje sie widzialem pianki "zimowe",
    > stosowane do -10stC

    Ok ale firma dając gwarancje na okna i montaż na pewno takiej nie użyje.

  • 6. Data: 2009-01-14 07:52:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Ok ale firma dając gwarancje na okna i montaż na pewno takiej nie użyje.

    A co suie może stać? Przeciez pianka to tylko wypełnienie. Najwazniejsze to
    dobre zakotwienie a tu mróz nic do rzeczy nie ma.

    Krzysiek