  • 11. Data: 2011-03-10 23:23:38
    Temat: Re: papa na deskowanie
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "M" <M...@o...pl> wrote in message
    news:ilb2nj$3ke$1@node2.news.atman.pl...

    > Zgadzam się co do tej papy zbrojonej. Właściwie mogałby być podkładowa,
    > tylko taka, którą daje się przybić zamiast przylepić (łatwiej).
    >
    > Co do OSB to kup łączniki H. W przeciwnym wypadku będziesz musiał ciąć
    > płyty do krokwi lub łączyć je czymś od spodu, żeby się nie rozłaziły.

    Co do łączenia w połowie to bym był ostrożny. Po to deskujemy dach żeby był
    wzmocniony i docinać trzeba do krokwii.
    Po wiatrach rozejdą się te H łączniki i papa popęka.
    Papy do dachu nie kleimy. Tylko przybijamy żeby mogła pracować.

  • 12. Data: 2011-03-13 09:26:32
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 18:45:21 +0100, M napisał(a):

    > Co do OSB to kup łączniki H. W przeciwnym wypadku będziesz musiał ciąć
    > płyty do krokwi lub łączyć je czymś od spodu, żeby się nie rozłaziły.

    OSB może kupić na pióro-wpust.

    --
    ŁC
    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty

  • 13. Data: 2011-03-13 11:23:52
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > OSB może kupić na pióro-wpust.

    jak by wam to powiedzieć :-) Dach juz stoi od listopada, widac na filmie, linka
    podawałem. Łączników H ani pióro-wpustów nie stwierdzono :-) Ale pionowe łączenia
    płyt są na krokwiach - rozstaw krokwii spowodował ze cięcia było niewiele.

    b.

  • 14. Data: 2011-03-13 14:15:06
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 12:23:52 +0100, Budyń napisał(a):

> [...]
    > stwierdzono :-) Ale pionowe łączenia płyt są na krokwiach - rozstaw
    > krokwii spowodował ze cięcia było niewiele.

    A z ciekawości - jakiej grubości płytę zastosowałeś?

    --
    ŁC
    -Dlaczego mówią na ciebie człowiek-pająk?

  • 15. Data: 2011-03-13 16:11:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > A z ciekawości - jakiej grubości płytę zastosowałeś?

    15

    b.