  • 1. Data: 2016-11-21 13:28:35
    Temat: piankowanie sufitu
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Pianki montażowe trzeba używać dnem do góry, a wężyk jest krótki dosyć.

    Pytanie: jak piankować szpary przy suficie? Kupić zapas wężyka o odpowiedniej śrenicy
    i sobie docinać?

  • 2. Data: 2016-11-21 15:57:49
    Temat: Re: piankowanie sufitu
    Od: r...@g...com

    Tak - przedłużyć wężyk.

  • 3. Data: 2016-11-21 16:37:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 13:28:37 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:
    > Pianki montażowe trzeba używać dnem do góry, a wężyk jest krótki dosyć.
    >
    > Pytanie: jak piankować szpary przy suficie? Kupić zapas wężyka o odpowiedniej
    śrenicy i sobie docinać?

    dwa zwykle wezyki powinny dac rade, zdaje sie ze tak robilem

    b.

  • 4. Data: 2016-11-21 18:29:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 16:37:52 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > dwa zwykle wezyki powinny dac rade, zdaje sie ze tak robilem

    Jesteś pewien? Ten wężyk ma gwint, jak pierwszy raz piankowałem
    to nie dokręciłem dziadostwa, wężyk wystrzelił i upaprał mnie glutami.
    Jak nałożysz wężyk na wężyk to marnie to widzę ;)

    L.

  • 5. Data: 2016-11-21 18:39:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Jesteś pewien? Ten wężyk ma gwint, jak pierwszy raz piankowałem
    > to nie dokręciłem dziadostwa, wężyk wystrzelił i upaprał mnie glutami.
    > Jak nałożysz wężyk na wężyk to marnie to widzę ;)

    Okręcić srebrną taśmą. Uniwersalna metoda w sytuacjach, gdy coś się
    rusza, choć nie powinno. Jeśli coś się nie rusza, choć powinno -- wtedy
    stosujemy WD-40. Mając te dwie rzeczy, każdy może stać się McGyverem.

    Jarek

    --
    Trzeba sobie jakoś radzić, powiedział baca zawiązująć but dżdżownicą.

  • 6. Data: 2016-11-21 18:58:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 18:39:21 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Mając te dwie rzeczy, każdy może stać się McGyverem.

    A co będzie, jak użyjemy obu naraz?

    L.

  • 7. Data: 2016-11-21 19:06:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:
    > Pianki montażowe trzeba używać dnem do góry, a wężyk jest krótki dosyć.
    >
    > Pytanie: jak piankować szpary przy suficie? Kupić zapas wężyka o odpowiedniej
    śrenicy i sobie docinać?

    Ja używałem kawałek wężyka który miałem do ściągania wina z baniaka. Uciąłem tak z
    niecały metr nałożyłem na pistolet do piany i działało

  • 8. Data: 2016-11-21 19:52:34
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 18:29:49 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jesteś pewien? Ten wężyk ma gwint, jak pierwszy raz piankowałem
    > to nie dokręciłem dziadostwa, wężyk wystrzelił i upaprał mnie glutami.
    > Jak nałożysz wężyk na wężyk to marnie to widzę ;)

    niewątpliwie nie chciało mi sie jechac do sklepu i musiałem użyć czegos w zasięgu
    30sekund :) Prwie na pewno, dawno to było, tak robiłem jak mówie.

    b.

  • 9. Data: 2016-11-21 20:44:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > A co będzie, jak użyjemy obu naraz?

    I to jest to, co odróżna prawdziwego McGyvera od przgodnego
    klienta sklepu przy stacji bebzynowej. On znał tę tajemnicę:
    tych rzeczy nigdy nie należy używać na raz.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2016-11-21 20:48:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > A co będzie, jak użyjemy obu naraz?

    I to jest to, co odróżna prawdziwego McGyvera od przgodnego
    klienta sklepu przy stacji benzynowej. On znał tę tajemnicę: