  • 51. Data: 2010-03-02 20:52:53
    Temat: Re: plastyki, miedz, ocynk - jaki materiał na instalacje wodną?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    zkruk [Lodz] <z...@g...pl> wrote:

    > Geberit Mepla
    > szybko, miło i wygodnie
    > i dają gwarancje, że jak coś walnie to Ci chate wyremontują

    A gwiazdek przy tej gwarancji pewnie tyle, że w gwiazdozbiory się
    układają ;-)

    J.

  • 52. Data: 2010-03-04 12:40:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zkruk [Lodz] wrote:

    > bo to nie nadaje się wcale do wody
    > ja nie wiem jak to dopuszczono do obrotu
    > w stanach ma to tylko norme na dostarczanie wody na budowe i na nic
    > wiecej sie nie nadaje

    baju baju...

    natywnym systeme klejonym jest Marka NIBCO

    http://nibco.com.pl/pl/instalacje_klejone

    Genova to gorsza jakościo "podróba"

    W NIBCO w USA byął wykonywa spora część instalacji technologicznych w
    przemyśle chemicznym i spożywczym.