  • 61. Data: 2013-10-09 13:54:58
    Temat: Re: pompowanie wody - opłacalność?
    Od: masti <g...@t...hell>

    stolec walkowerem? nie wiem co palisz

  • 62. Data: 2013-10-09 14:02:16
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 października 2013 13:54:58 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > stolec walkowerem? nie wiem co palisz
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Dobrze wiesz o co chodzi. To jak? trafiłem z tym że nie spuszczacie z oszczędności
    wody za każdym użyciem kibelka? Nie musisz potwierdzać. Ja to wiem. Psychologia to
    nie jest najgłupsza nauka.

  • 63. Data: 2013-10-09 14:12:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Tylko te oszczędne spłuczki niechętnie współpracują z muszlami z półką. W
    > efekcie trzeba spłukiwać dwa albo trzy razy. I oszczędności idą w pizdu.

    A po co komu taka muzealna muszla z półką? Lubisz oglądać co zrobiłeś?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 64. Data: 2013-10-09 15:41:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 13:47:22 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Dlaczego mnie nie dziwi to co napisałeś. na 110% ci co wypijają piwo dziennie tez
    chodza sikać 3 razy dziennie. Policz ile płynów wypijasz dziennie. Zupa to tez

    Dzisiaj sikalem raz - rano. Wypilem 1l herbaty i puszke coca coli i zaraz
    pojde do kibelka drugi raz - ale zalatwie sprawy numer 1 i 2 za jednym
    zamachem :D Czyli poki co zuzyje dzisiaj 9l wody do splukania kibla.

    PS. W knajpie dopiero przy 4-5 piwku ide sikac, czyli po wypiciu 2-2,5l
    plynow. I nie sadze zebym sikal wtedy tylko 300ml - raczej duzo wiecej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2013-10-09 15:51:12
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 października 2013 14:12:03 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > A po co komu taka muzealna muszla z półką? Lubisz oglądać co zrobiłeś?
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Wiesz ile ludzi jest po drugiej stronie lustra tylko dlatego ze nie podziwiali tego
    co zrobili? Dużo. Na raka jelita grubego umiera bardzo dużo ludzi. Kontrola czy nie
    ma krwi w klocku jest bardzo ważna. A co do kibelka bez półki. Jak lubisz przy sraniu
    mieć ochlapaną dupę i fiuta wodą z gównem to mnie nic do tego. Żeby tego typu
    atrakcji uniknąć można z miedzysraniem na ręką. Ja preferuję miski z półką.

  • 66. Data: 2013-10-09 15:55:06
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 9 października 2013 15:41:31 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >

    > PS. W knajpie dopiero przy 4-5 piwku ide sikac, czyli po wypiciu 2-2,5l
    >
    > plynow. I nie sadze zebym sikal wtedy tylko 300ml - raczej duzo wiecej :D

    I uważasz że przy takim sikaniu wszystko u Ciebie jest ok. Żebyś się nie zdziwił.

  • 67. Data: 2013-10-09 15:58:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 15:55:06 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > I uważasz że przy takim sikaniu wszystko u Ciebie jest ok. Żebyś się nie zdziwił.

    No raczej chyba ten co biega za czesto niz za rzadko jest bardziej narazony
    na jakies chorobsko :) Zdrowy pecherz mam i tyle :D Moze z wiekiem bedzie
    inaczej, nie wiem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 68. Data: 2013-10-09 18:12:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 09.10.2013 o 15:58 Adam <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > narazony
    > na jakies chorobsko :) Zdrowy pecherz mam i tyle :D Moze z wiekiem bedzie
    Ja to chodzę średnio 8-10 razy na dobę ale sporo piję kawy, a ona
    moczopedna. No i 2 razy na dużą :)
    JaK niedawno liczyłem to przy cenie wody u nas studnia zwróci mi się
    właśnie w tym roku (4 lata) a oczyszczalnia zamiast szamba zwróciła mi
    się po 2 latach.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 69. Data: 2013-10-09 18:50:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 października 2013 18:12:29 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > JaK niedawno liczyłem to przy cenie wody u nas studnia zwróci mi się
    > właśnie w tym roku (4 lata) a oczyszczalnia zamiast szamba zwróciła mi
    > się po 2 latach.

    O wlasnie - predzej bym zainwestowal w studnie niz w jakis odzysk wody
    z prysznica, czy wanny, zdecydowanie wiecej wody mi idzie na podlewanie
    ogrodka niz splukiwanie kibla :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 70. Data: 2013-10-09 18:54:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-09 18:50, Adam pisze:

    > O wlasnie - predzej bym zainwestowal w studnie niz w jakis odzysk wody
    > z prysznica, czy wanny, zdecydowanie wiecej wody mi idzie na podlewanie
    > ogrodka niz splukiwanie kibla :-)

    A my tu nie o studni?

    Pozdro.. TK