  • 11. Data: 2010-04-16 05:01:13
    Temat: Re: pralka brudzi - jakies rady?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:4bc6b803$0$17621$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, nie rdzawe, ale siwe. Coś jakby rozpuszczona guma z uszczelek

    czy pralka ladowana od gory?

    a jesli tak to czy po kazdym praniu zdejmujesz z klapy ten zasobnik na
    chemie?

    pralka co prawda po kazdym praniu zostawiana otwarta, ale o zasobniku nikt
    nie pamietal

  • 12. Data: 2010-04-16 07:34:01
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    > pytanko
    >
    > od czasu do czasu po praniu na jakiejs rzeczy sa niewiadomego pochodzenia
    > plamy, wygladaja troche jak przebarwienia, ale mam wrazenie ze to smar czy
    > jakas podobna substancja

    Kiedyś, w poprzedniej pralce, miałem takie "zasmarowania" pochodzące od
    trefnego fartucha uszczelniającego bęben i drzwiczki.

    EWa

  • 13. Data: 2010-04-29 17:23:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jagr" hq1koi$36v$...@a...news.neostrada.pl

    > Moja też brudzi, dwie poprzednie też brudziły. Najgorzej to widać na czarnych
    bawełnianiych ciuchach. Nie znaleźliśmy sposobu.

    Na czarnych? Moja tak brudziła. Ponoć pralki trzeba co jakiś czas ,,prać''.
    Moja po takim ,,praniu'' już tak nie brudzi. A jak się pierze pralkę? Są
    specjalne preparaty -- mnie sprzedano saszetkę z takim czyściwem. :) No
    i pomogło. Czarne są czarne, ale nie wiem, na jak długo.

    W ogóle warto mieć ubrania czarno-białe -- na czarnych widać brudzenie pralki,
    a na białych widać skuteczność prania i efekty brudzenia w noszeniu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Czarny to biały, tyle że o małej intensywności. ;)

    Biały to w RGB 255,255,255 zaś czarny to 0,0,0 w RGB,
    natomiast wszelkie inne x,x,x w RGB to różne szarości. :)
    Postrzegamy je jako biele jasne/jaskrawe, biele wygaszone,
    szarości jasne, szarości ciemne, czernie płytkie, czernie
    głębokie... Oko widzi w RGB? :) Chyba jakoś podobnie do RGB. :)

    Kolory to niezrównoważenie x,y,z -- gdzie x, y, z są różnymi wartościami.