  • 1. Data: 2010-04-11 07:04:00
    Temat: Fitr do czajnika
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Czy ktoś wie gdzie się dokupuje fitry (siateczki na wylewie) do czajników
    elektrycznych, mam Philipsa.

  • 2. Data: 2010-04-11 20:30:39
    Temat: Re: Fitr do czajnika
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 11 Kwi, 09:04, "Abecadło" <a...@h...com> wrote:
    > Czy ktoś wie gdzie się dokupuje fitry (siateczki na wylewie) do czajników
    > elektrycznych, mam Philipsa.

    Obawiam się, że nigdzie.
    Ew. w każdym sklepie AGD, wraz z nowym czajnikiem. Samych filtrów nie
    widziałem w życiu.

    J.

  • 3. Data: 2010-04-11 20:39:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:

    > Obawiam się, że nigdzie.
    > Ew. w każdym sklepie AGD, wraz z nowym czajnikiem. Samych filtrów nie
    > widziałem w życiu.

    może w serwisie?

  • 4. Data: 2010-04-11 20:59:47
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 11 Kwi, 22:39, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > może w serwisie?

    Też wątpię, żeby mieli tak po prostu (bo i zapotrzebowanie pewnie
    zerowe), a sprowadzany na zamówienie będzie pewnie kosztował jak to
    zwykle sprowadzane od producenta części zamienne...

    J. (i wspomnienie plastikowej półeczki "na jaja" z lodówki Polar, za
    którą serwis zażyczył sobie poważny procent wartości nowej lodówki)

  • 5. Data: 2010-04-11 21:37:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 11 Kwi, 22:39, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >J. (i wspomnienie plastikowej półeczki "na jaja" z lodówki Polar, za
    >którą serwis zażyczył sobie poważny procent wartości nowej lodówki)

    Jeszcze mój przykład:
    Córka zalala woda laptopa:
    Wycena naprawy w serwisie producenta 1559zl
    Laptop naprawiony został w lokalnym serwisie: koszt całkowity 230zł.

    Kris

  • 6. Data: 2010-04-12 09:29:00
    Od: Józek <a...@d...pl>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Wycena naprawy w serwisie producenta 1559zl
    > Laptop naprawiony został w lokalnym serwisie: koszt całkowity 230zł.

    Twój przykład jest z dupy wzięty. Chłopaki nie piszą o tym, że w
    autoryzowanym serwis cos jest droższe niż w lokalnym, tylko że drobne części
    zamawiane extra są drogie.

    --
    Radek

  • 7. Data: 2010-04-12 09:47:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Józek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Twój przykład jest z dupy wzięty. Chłopaki nie piszą o tym, że w
    > autoryzowanym serwis cos jest droższe niż w lokalnym, tylko że drobne
    > części zamawiane extra są drogie.
    Nie jest z dupy wziety bo serwis firmowy zdiagnozował usterke i wg nich
    koszt naprawy+ częsci to 1600zł. Ten sam eelement w serwisie niefirmowym
    kosztował kilkakrotnie taniej. Dodam jeszcze że w serwisie firmowym
    dodatkowo zdiagnozowali że uszkodzona jest klawiatura a jak sie póżniej
    okazało w serwisie niefirmowym klawiatura była ok
    A to że drobne części zamawiane ekstra sa czasami drogi pieruńsko to fakt.
    Chociaz nie jest to reguła.
    Np zamawiałem części zamienne i akcesoria do blendera bezpośrednio u
    producenta i były stosunkowo tanie.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-04-12 19:13:49
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 12 Kwi, 11:47, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > dodatkowo zdiagnozowali że uszkodzona jest klawiatura a jak sie póżniej
    > okazało w serwisie niefirmowym klawiatura była ok

    Tu obstawiałbym co innego. Serwis autoryzowany zapewne podszedł do
    sprawy zgodnie ze schematem: nie działa płyta główna -> wymienić płytę
    główną. Nie działa klawiatura - wymienić klawiaturę. Wszystkie
    autoryzowane serwisy od wszystkiego tak właśnie działają. A szanujący
    się serwis typu "Kazik-pol-naprawa" podejdzie do tematu zaczynając od
    pytania "co się laptopu stało?" Zalany został? Acha, to trzeba go
    rozebrać, wymyć, wyczyścić, wysuszyć i zapewne zacznie działać. I taka
    naprawa kosztuje 200zł, nie 2000.

    J.

  • 9. Data: 2010-04-13 11:08:09
    Od: Jo'Asia <j...@h...pl>

    Abecadło wystukał:

    > Czy ktoś wie gdzie się dokupuje fitry (siateczki na wylewie) do czajników
    > elektrycznych, mam Philipsa.

    Do poprzedniego Philipsa (w którym sitko odkamieniło się na wylot)
    kupowaliśmy w sklepie AGD, z tym że nie w pierwszym lepszym, a w takim
    z częściami zamiennymi i innymi dodatkami (typu gęste sitka do maku do
    maszynek, mieszadła do mikserów i inne takie).

    W innych miastach też pewnie takie sklepy istnieją.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
    --<()> -< joasia @ hell . pl >-------------< http://bujold.sf-f.pl/ >-