  • 1. Data: 2010-04-08 22:14:24
    Temat: Jakie poduszki antyalergiczne?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Co polecacie? - chodzi głównie o to, aby były puchate, miękkie, nie
    "plackowaciały" po praniu...

  • 2. Data: 2010-04-11 08:18:43
    Temat: Re: Jakie poduszki antyalergiczne?
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 9 Kwi, 00:14, Ikselka wrote:
    > Co polecacie? - chodzi głównie o to, aby były puchate, miękkie, nie
    > "plackowaciały" po praniu...

    Słyszałam, że teraz jest trendy w leczeniu alergii nie wyjaławiać
    środowiska;p
    A zastanawiałaś się nad normalną poduszką z pierza, na którą narzucona
    by była duża powłoczka - a w niej duży ręcznik frote zszyty na pół?
    Toż ręcznik często można prać;p

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 3. Data: 2010-04-11 09:51:07
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2010-04-09 00:14, niebożę Ikselka wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
    > Co polecacie? - chodzi głównie o to, aby były puchate, miękkie, nie
    > "plackowaciały" po praniu...

    http://alergia.med.pl/posciel-antyalergiczna-c-42.ht
    ml

    Ewentualnie na normalną pościel zakładać pokrowce a na nie bieliznę
    pościelową:
    http://alergia.med.pl/pokrowce-poduszki-c-42_77_100.
    html

    Qra

  • 4. Data: 2010-04-11 09:52:20
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2010-04-11 10:18, niebożę JaMyszka wychynęło i cichym głosikiem
    ryknęło:

> [...]
    > A zastanawiałaś się nad normalną poduszką z pierza, na którą narzucona
    > by była duża powłoczka - a w niej duży ręcznik frote zszyty na pół?

    Albo specjalne pokrowce:

  • 5. Data: 2010-04-12 11:55:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Apr 2010 01:18:43 -0700 (PDT), JaMyszka napisał(a):

    > Słyszałam, że teraz jest trendy w leczeniu alergii nie wyjaławiać
    > środowiska;p

    Mam uczulenie na pyłki drzew kwitnących od zimy do teraz, głównie olchy.
    Nie chodzi o uczulenie na pierze ani roztocza - pranie ma usuwać osiadłe
    podczas wietrzenia kołder i poduszek pyłki, więc poduszek z pierza nie mogę
    używać, właśnie ze względu na niemożność ich częstego prania.

  • 6. Data: 2010-04-12 17:11:47
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-09 00:14, Ikselka pisze:
    > Co polecacie? - chodzi głównie o to, aby były puchate, miękkie, nie
    > "plackowaciały" po praniu...
    Ja od lat uzywam z powodzeniem poduszek z Jysk:
    http://www.jysk.pl/4/52/563/560/4305901/a/catalog (ta niebieska)
    Taka poduszka wytrzymuje spokojnie dwa lata bez mechacenia czy zbrylenia
    wsadu. Dosc dobrze sie pierze.
    BTW nie istnieje "poduszka antyalergiczna" - po pol roku wszystkie
    pewnie maja taka sama ilosc roztoczy.
    Wazne wiec zeby sie dobrze prala - ta sie spelnia idealnie pod tym wzgledem.
    Co jakis czas robie jej takze mrozenie w lodowce po odessaniu powietrza
    odkurzaczem. Roztoczy zero :)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 7. Data: 2010-04-12 17:28:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Co polecacie? - chodzi głównie o to, aby były puchate, miękkie, nie
    > "plackowaciały" po praniu...

    Z łusek gryczanych.

  • 8. Data: 2010-04-12 17:37:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    http://www.noweklimaty.com/

  • 9. Data: 2010-04-12 17:50:36
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Z łusek gryczanych.
    Poduszki z łusek gryczanych są dosyć twarde, w żadnym razie puchate,
    zagłębienia uzyskuje się skutkiem rozsuwania łusek na boki. No i odpada
    pranie.
    Najbardziej pozytywną ich cechą użytkową jest to, że nie nagrzewają się
    ciepłem człowieka.

    JBP