  • 31. Data: 2010-05-24 10:33:25
    Temat: Re: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Całych. Przecież ręki nie wsadzisz żeby tam zrobić hydroizolację. Zrób to
    > teraz zanim jeszcze nie zrobisz kafli i elewacji, bo później będziesz
    > płakał.

    pod schodami jest wnęka, więc jak bym skuł tylko od sćiany 20cm to powinno
    się udać
    zrobić izolację, tak mi się przynajmniej wydaje.

    pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-05-24 12:40:32
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message

    > wjazd jest ocieplony juz caly od zewnątrz, na podłodze będzie podłogowy
    > styropian 5cm + wylewka
    >
    > którą ściane masz na myśli? czy chodzi o sama poadzkę? i fundament przy

    Garaż ociepla się też od wewnątrz, bo jest w nim zimno i będzie ziębić
    pomieszczenia nad i obok.. Cały wjazd musisz ocieplić też od zewnątrz, w
    świetle i od środka. nigdzie tam nie może wystawać beton.
    ja widzę, że u ciebie jest za mało miejsca po bokach i na suficie. Brakuje
    tam kilkudziesieciu centymetrów. Bo albo zmieścisz tam mechanizm bramy albo
    ocieplenie.

  • 33. Data: 2010-05-24 19:45:41
    Od: "amir" <a...@g...pl>

> [...]
    > ja widzę, że u ciebie jest za mało miejsca po bokach i na suficie. Brakuje
    > tam kilkudziesieciu centymetrów. Bo albo zmieścisz tam mechanizm bramy

    Faktycznie nie przewidziałem tego, a nawet nie słyszałem, ale za nisko
    byłoby i tak, obecnie jest 228 a jak dodam 5cm styro + wylewka 5cm
    zrobi sie już 218.
    Zastanawam się czy warto dawać zbrojenie na wylewki, jedni mówią, że
    koniecznie inny, ze to wyrzucone pieniądze w błoto tak twierdzi min moja
    architekt.

    Murki oporowe są ocieplone, przod tez, zobacze czy jeszcze wepcham tam
    gdzies od srodka styropian.

    Na gorze nad garazem będzie w salonie tez styropian 5cm+5cm, obok garażu
    pomieszczenie nieogrzewane spizarka.
    cały dom otulę jeszcze w 15 a dwie sciany moze skuszę się na 20cm.

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-05-24 21:12:51
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "amir" <a...@g...pl> wrote in message

    > Faktycznie nie przewidziałem tego, a nawet nie słyszałem, ale za nisko
    > byłoby i tak, obecnie jest 228 a jak dodam 5cm styro + wylewka 5cm
    > zrobi sie już 218.

    5 to mało, musisz dac 10 co najmniej. Ale sufit garażu i ściany za którymi
    jest inne pomieszczenie to obligatoryjnie.
    Ja też tego nie wiedziałem ale cudem znalazło się miejsce na styropian 15cm,
    że zostało może z 5cm między mechanizmem bramy a ścianą z lewej i z prawej.
    na wysokość miałem jeszcze z pół metra.

    > Zastanawam się czy warto dawać zbrojenie na wylewki, jedni mówią, że
    > koniecznie inny, ze to wyrzucone pieniądze w błoto tak twierdzi min moja
    > architekt.

    W garażu koniecznie, w pokojach chyba nie ma sensu ale ja dałem. W garażu
    mam ciut cieńszy styropian na posadzce i grubszy beton posadzki. Będę to
    kiedyś i tak zrywał, bo spadki wody są złe :-)
    Pilnuj czy woda dobrze cieknie z auta u płynie do bramy :-)

    > Na gorze nad garazem będzie w salonie tez styropian 5cm+5cm, obok garażu
    > pomieszczenie nieogrzewane spizarka.
    > cały dom otulę jeszcze w 15 a dwie sciany moze skuszę się na 20cm.

    Daj styropian wszędzie gdzie można, bo cię żona ukatrupi za zimno w domu :-)
    Mam łazienkę nad garażem i zanim ociepliłem sufit w garażu to w zimie w tej
    łazience jakby kaloryfer nie działał.
    Namówili mnie, że na piętrze nie potrzeba styropianu grubszego niż 4cm i
    taki dałem.
    To była wielka głupota. Na podłogi trzeba dawać 10cm, będzie się miło
    chodzić. Za to w piwnicy mam 18cm styro :-) Była strasznie głęboka i
    musiałem podnieść o schodek więc dałem styro 18cm plus wylewka 7. Tam jest
    najcieplej :-)))))))

    To wszystko przez te niedouczone i oszukańcze gnidy.