  • 21. Data: 2021-03-10 12:20:09
    Temat: Re: przedłużacz 40-50m do myjki 2,2kW
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 08.03.2021 o 11:04, uciu pisze:
    > Pod jaki przedłużacz 40-50m podepnę bez problemu myjkę 2,2kw (1 faza).
    > Próbowałem już podpiąć pod 2 marketowe/chińskie - niby 3x2.5 i myjka nie che
    ruszyć...
    > Może lepiej samemu takie przedłużacz wykonać?
    >
    > Dzieki :-)

    Z marketowych pomarańczowych, to mi się jeszcze 3x2,5 nie udało znaleźć.
    Zawsze były 3x1,5 co najwyżej.

    Ja jeden 15 m kupiłem kiedyś jakiś polski. 130 zł kosztował, ale gruby,
    gumowy przewód (czarny), wszystkie wtyczki i gniazda też szczelne.
    Prawdziwe, miedziane 3x2,5 i bardzo dobrze działał.

    Drugi, ponad 20 m to już sobie zrobiłem sam. Kupiłem bardzo podobny,
    gumowany gruby kabel do zastosowań zewnętrznych, do tego wtyczka i
    gniazda do zastosowań zewnętrznych. Poskładałem w całość i działa bajka.
    Koszt mi wyszedł około 180 zł.

    Nie ma zmiłuj - jak ma być porządny przedłużacz na większą odległość, to
    za 50 zł się go nie zrobi...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 22. Data: 2021-03-10 14:10:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nadal nie wiem po co uziom w 50-metrowym przedłużaczu zewnętrznym.
    No chyba że na Gobi, tam betoniarka w błocie nie stanie.

    -----

  • 23. Data: 2021-03-10 14:31:42
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10.03.2021 o 14:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nadal nie wiem po co uziom w 50-metrowym przedłużaczu zewnętrznym.

    Głównie do ochrony przeciwporażeniowej.

    yabba

  • 24. Data: 2021-03-13 14:54:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:9f31b0b8-9296-4891-ba12-28a5b9b52d5en@googlegr
    oups.com>
    user uciu pisze tak:

    > Może lepiej samemu takie przedłużacz wykonać?

    kto bogatemu zabroni

    kup sobie motek 50m drut, zrób robote, potem zwiń, myjką umyj
    i do Żyda ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 25. Data: 2021-03-13 20:33:43
    Od: uciu <a...@g...com>

    Nie robiąc reklamy:
    https://allegro.pl/oferta/przedluzacz-gumowy-3x2-5-b
    udowlany-na-bebnie-50m-10248101777
    myjka startuje nawet jak ostatnie 20m jest zwiniete :-)
    Na oko widać różnicę w grubości kabla miedzy tym a chinolem za 190 z castoramy...

    uciu

  • 26. Data: 2021-03-14 10:38:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:297aa5b1-6a88-4a94-9e70-98e48b7b6b3an@googlegr