  • 11. Data: 2021-03-08 17:46:06
    Temat: Re: przedłużacz 40-50m do myjki 2,2kW
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2021 o 11:04 uciu <a...@g...com> pisze:

    > Pod jaki przedłużacz 40-50m podepnę bez problemu myjkę 2,2kw (1 faza).
    > Próbowałem już podpiąć pod 2 marketowe/chińskie - niby 3x2.5 i myjka nie
    > che ruszyć...
    > Może lepiej samemu takie przedłużacz wykonać?

    zrób sobie sam - ja kupiłem taki kabel: "H05VV-F OWY 3x2,5mm2"
    i do tego u tego samego sprzedawcy gumowe wtyczki/gniazda.
    Trochę kosztuje, ale ma 2.5mm2 miedzi i jest elastyczny.

    TG

  • 12. Data: 2021-03-08 17:48:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2021 o 16:37 adam <a...@a...pl> pisze:

    > Karcher też? Mam serię 7. Gdzieś czytałem, że nie zassie.
    > Spróbuję zadzwonić do serwisu, bo może być tak, że jak będzie ssało, to
    > pierdzielnie jakiś plastik w pompie i będą koszty. Dzisiejsze Karchery
    > niestety nie są już tak solidne jak kiedyś.

    mój K7 zasysa. Są nawet takie węże:

    https://allegro.pl/oferta/karcher-waz-zasysajacy-z-b
    eczki-wiadra-k4-k5-k7-sh-7612989302

    TG

  • 13. Data: 2021-03-09 08:50:24
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > Ale szlifierka kątowa z silnikiem komutatorowym 2kW bez problemu wystartuje.

    To chyba tylko z miękkim startem. Taka, co daje strzała prądowego na
    początku to słabo to widzę.

    --
    viktorius

  • 14. Data: 2021-03-09 10:58:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 9 marca 2021 o 08:50:26 UTC+1 viktorius napisał(a):

    > To chyba tylko z miękkim startem. Taka, co daje strzała prądowego na
    > początku to słabo to widzę.
    >

    > --
    > viktorius
    To idź do okulisty jak słabo widzisz. Oporność przedłużacza będzie robiła za miękki
    start.

  • 15. Data: 2021-03-09 11:43:13
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    > To idź do okulisty jak słabo widzisz. Oporność przedłużacza będzie robiła za miękki
    start.

    Byłem, polecił denka od jaboli, ale wole oddać na skup i mieć na
    kolejnego ;)

    A co do miękkiego startu, w sumie to taka żarówka, ale o stałych
    rozproszonych ;)

    --
    viktorius

  • 16. Data: 2021-03-09 13:04:14
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-03-09 o 10:58, nadęty idiota i kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > To idź do okulisty jak słabo widzisz. Oporność przedłużacza będzie robiła za miękki
    start.

    powaznie? a później? ;-)))

    --
    Runt

  • 17. Data: 2021-03-09 22:54:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-08 o 11:04, uciu pisze:
> [...]
    ruszyć...
    > Może lepiej samemu takie przedłużacz wykonać?

    Szukaj czegoś "normalnego", np. Acar.

    Jeszcze jedna istotna uwaga:
    Staraj się nie pobierać dużych mocy przy zwiniętym kablu. Jeśli
    odległość jest niewielka, a bierzesz kilkanaście amper, to rozwiń kabel
    mocno chaotycznie, aby nie robił za cewkę i się nie grzał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2021-03-10 01:04:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    ruszyć...
    > Może lepiej samemu takie przedłużacz wykonać?

    Specjalnie zadałem sobie trud policzenia jaki przekrój powinien mieć przedłużacz.
    Jeśli tam jest silnik indukcyjny to nie mniej niż 2x 6mm? przy pięćdziesięciu
    metrach. Przy silniku uniwersalnym komutatorowym jeśli nie ma miękkiego startu a przy
    pompie mieć go nie powinien mieć bo rozruch trudny nie mniej niż 2x4mm?

  • 19. Data: 2021-03-10 01:35:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.03.2021 o 11:04, uciu pisze:
    > Pod jaki przedłużacz 40-50m podepnę bez problemu myjkę 2,2kw (1 faza).
    > Próbowałem już podpiąć pod 2 marketowe/chińskie - niby 3x2.5 i myjka nie che
    ruszyć...

    Zepnij oba równolegle :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 20. Data: 2021-03-10 08:10:19
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-03-09 o 13:04, Runt pisze:

    > powaznie? a później? ;-)))

    Bedzie grzałką. Ale spoko, wystarczy ułożyć przewód w dłuuuugiej kaluży,
    to sie żyłki nie przegrzeją ;)
    Jak będzie chinol popękany, to zapewnione są dodatkowe doznania, można
    skakać, bez muzyki :P

    --
    viktorius