  • 41. Data: 2009-12-01 14:19:56
    Temat: Re: przerwany przewod
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    news:hf32jd$g7o$1@aioe.org...

    > No nareszcie konkretnie napisałeś czego Twoim zdaniem nie da się zrobić.
    > Cóż my na laborkach mieliśmy parametry kabla podane więc ich nie
    > mierzyliśmy. Czyli uważasz, że 0,1% dokładności w warunkach
    > laboratoryjnych bo o tym była mowa jest niesamowitym wynikiem. ROTFL :-)

    W warunkach laborki na polibudzie slaskiej? Owszem to jest ogormna
    dokladnosc.

    > Nigdzie nie pisałem, że autor może osiągnąć taką samą dokładność u siebie.

    Twoje slowa a propos pomiaru w rarunkach polowych: " A w czym masz problem."

    Hint - jednorodnosc.

  • 42. Data: 2009-12-02 11:04:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie rozumiem. Nabijasz sięz bałaganu jaki tam panuje, czy masz niskie
    > mniemanie o poziomie pol. sl.?

    Ja po prostu wiem jaki tam jest sprzet itp.

    > A zauważyłeś, że tam była mowa o stwierdzeniu na którym metrze jest
    > uszkodzenie. Wtedy jeszcze nie było mowy o większej dokładności. Dopiero
    > później się czepiłeś tego co napisałem o wyniku osiągniętym na laborkach.

    W ktorym miejscu - "na ktorym metrze" to kolokwializm, gdybys chcial to
    interpretowac jako z dokladnoscia do metra to przeciez bez sensu w
    kontekscie watka..