  • 1. Data: 2010-10-05 09:28:14
    Temat: przetwory z róży
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    Czy z Zephirine Drouhin robił ktoś z Was przetwory chodzi mi o takie
    uciierane płatki z cukrem jak robiono dawniej.Czy do tego nadają się
    tylko specjalne krzewy.Ona pachnie właśnie tak jak te konfitury czy
    marmolady( nie wiem jak to nazwać ) cudnie i jeszcze kwitnie .Jest
    dopiero u mnie pierwszy sezon ale idzie jak burza .Pozdrawiam
    jesiennie.

  • 2. Data: 2010-10-05 10:56:27
    Temat: Re: przetwory z róży
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 02:28:14 -0700 (PDT), Wanda Ch. napisał(a):

> [...]
    > marmolady( nie wiem jak to nazwać ) cudnie i jeszcze kwitnie .Jest
    > dopiero u mnie pierwszy sezon ale idzie jak burza .Pozdrawiam

    Ja robiłam z tej zwykłej róży pomarszczonej. Szkodzi Ci spróbować z Twojej?

  • 3. Data: 2010-10-05 14:09:33
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Wanda Ch." <w...@t...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
[...]

    Z każdej róży można. Trzeba dodać kwasu cytrynowego dla stabilizacji. Można
    krótko zapasteryzować.