  • 1. Data: 2010-10-03 09:58:42
    Temat: tuje - czy nie za pozno do ogrodu ?
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Mam kilka nieduzych tuj ktore rosly w donicach na tarasie. Teraz idzie zimno
    wiec chcialbytm je przesadzic do ogrodu w zaciszne miejsce gdzie mialy by
    sobie rosnac docelowo.
    Zastanawiam sie jednak czy teraz nie jest juz za pozno na taka operacje?
    Prosze o ew. uwagi.

    Erg

  • 2. Data: 2010-10-03 14:11:50
    Temat: Re: tuje - czy nie za pozno do ogrodu ?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam sie jednak czy teraz nie jest juz za pozno ...

    Hejka. Nie przesadzaj. ;-)
    Pozdrawiam oczywiście Ja...cki

  • 3. Data: 2010-10-03 21:13:21
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Nie przesadzaj. ;-)

    Więc przesadziłem...
    :)

    erg

  • 4. Data: 2010-10-03 21:37:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 11:58:42 +0200, ErgoSum napisał(a):

> [...]
    > sobie rosnac docelowo.
    > Zastanawiam sie jednak czy teraz nie jest juz za pozno na taka operacje?

    Rośliny z pojemników można wysadzać o dowolnej porze - z wyjątkiem pory,
    kiedy ziemię trzeba rozbijać kilofem :-)