  • 1. Data: 2010-12-18 07:10:22
    Temat: przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Znajomy mi niemiecki przedsiębiorca wchodzi do Polski z jakimiś nowoczesnymi
    przydomowymi oczyszczalniami, które w sprzyjających warunkach ukształtowania
    terenu (spadek) nie potrzebują prądu i w ogóle prawie nie wymagaa obsługi i są
    super łatwe do przyłączania.
    Jest to jakiś cymes, czy jednak niepotrzebnie się podnieca, bo dużo jest takich
    na rynku w PL?

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 2. Data: 2010-12-18 15:02:29
    Temat: Re: przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-18 08:10, andrzej pisze:
> [...]
    > obsługi i są super łatwe do przyłączania.
    > Jest to jakiś cymes, czy jednak niepotrzebnie
    > się podnieca, bo dużo jest takich na rynku w PL?

    To ostatnie.

    JK

  • 3. Data: 2010-12-21 11:03:40
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > To ostatnie.

    To daj namiar na jakąś.

  • 4. Data: 2010-12-21 15:02:46
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To daj namiar na jakąś.

    Tu jest info po polsku o tych u "mojego" Niemca.