  • 1. Data: 2010-10-08 20:32:50
    Temat: przylacze wody
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    mam na razie przylacze wody na budowe, jest to plastikowa studzienka o
    glebokosci ok 1,5 m, kiedy z odcinka od kranu do tej rurki sposcic wode
    i zakrecidc zawor w studzience, przy jakiej temp ujemnej.

    Czy musze to wszystko jakos owinac lub przykryc, styro, folia?

  • 2. Data: 2010-10-09 19:25:47
    Temat: Re: przylacze wody
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam na razie przylacze wody na budowe, jest to plastikowa studzienka o
    > glebokosci ok 1,5 m, kiedy z odcinka od kranu do tej rurki sposcic wode i
    > zakrecidc zawor w studzience, przy jakiej temp ujemnej.

    Przy temperaturze ujemnej to już będzie po ptokach, spuść z wierzchniego
    odcinka wodę jak już nocami do 2-3 stopni zacznie schodzić. Czyli realnie:
    już nalezałoby to zrobić.

    Studzienka jeśli ma 1,5m, to wystarczy tylko od góry do niej napchać
    styropianu (zrobić np. gruby styropianowy dekiel) i wystarczy.

    J.