  • 51. Data: 2012-06-05 12:21:13
    Temat: Re: rekuperator
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >On ma chyba własną firmę. Dasz mi kontakt do niego? Podjadę i pogadam, może
    >coś doradzi.

    Poszukaj na google , wpiszesz nazwisko i od razu znajdziesz ...

    >Ile zapłaciłeś za materiały? Dasz radę samodzielnie to zamontować? Mi się
    >wydaje to zbyt trudne, ale być może nie będę miał innego wyjścia tylko
    >samemu trzeba będzie to zrobić...

    Napisałem przecież ...
    3000zł za komplet (rekuperator , 80m przewodów , 8 anemostatów , 1
    centrala). Muszę jeszcze dokupić pierdołki (nypele do łączenia rur , opaski
    , jeden czwórnik i czerepnię/wyrzutnię powietrza)

  • 52. Data: 2012-06-05 12:46:32
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj na google , wpiszesz nazwisko i od razu znajdziesz ...

    Już znalazłem i napisałem do niego maila.

> [...]
    > centrala). Muszę jeszcze dokupić pierdołki (nypele do łączenia rur ,
    > opaski , jeden czwórnik i czerepnię/wyrzutnię powietrza)

    Zrozumiałem, że 3000zł to za sam rekuperator... Jeśli to cena łącznie z
    przewodami i innymi materiałami, to bardzo tanio zapłaciłeś.