  • 1. Data: 2012-06-12 18:08:11
    Temat: [remont] budować dodatkowy komin czy zrobić rekuperację?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    w planach remontu domu zmieniam lokalizację kuchni i musze tam zrobić
    wentylację.
    rozwiązania mam 2
    postawić komin do wentylacji z gotowych elementów + coś nad dachem, nie
    wiem czy kominek plastikowy czy murowany komin

    lub rekuperacja
    troche czytam i ogolnie powietrze jest lepsze przez rekuperację, dom mam
    przy ulicy wiec powinno być lepiej niż tradycyjnie dodatkowo parę groszy
    zaoszczędze na wywiewaniu cieplego powietrza.

    ale znowu kominka nie moge robić.

    co byście doradzili ?

    michal

  • 2. Data: 2012-06-13 10:41:38
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 12.06.2012 18:08, Usrobo wrote:
> [...]
    > mam przy ulicy wiec powinno być lepiej niż tradycyjnie dodatkowo parę
    > groszy zaoszczędze na wywiewaniu cieplego powietrza.

    Zrob reku i kominek z pobieraniem powietrza do spalania z zewnatrz.
    Jedno nie wyklucza drugiego.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z