  • 21. Data: 2010-03-19 21:20:36
    Temat: Re: remont domu po dziadkach
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik " jagoda" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ho0k2g$ot2$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziękuję za dyskusję, utwierdziła mnie ona w przekonaniu, że bez fachowej
    > pomocy jednak sie nie obejdzie. Zasięgnę porady u adwokata i zobaczę co na to
    > wszystko sąd. Gdyby nie cięzka sytuacja materialna i mieszkaniowa syna
    > machnęłabym na to wszystko ręką bo mnie osobiście te mieszkania nie są
    > potrzebne. Pozdrawiam serdecznie . Jagoda

    Jeśli do 6 miesiećy po śmierci ojca nie zrzekliście się spadku to przyjeliście go i
    nie można już "machnąć ręką" i zapomnieć o nieruchomości. Jak się w niej stanie komuś
    krzywda bo np. schody przegniją to odpowiadać będziecie również wy. Jeśli PINB nakaże
    remont lub rozbiórkę to również na m.in. twój koszt.

  • 22. Data: 2010-03-20 09:36:25
    Od: " jagoda" <n...@g...pl>

    William Bonawentura <n...@m...nie.pl> napisał(a):
    Jeśli PINB nakaże remont lub rozbiórkę to ....
    Czyli jeśli mi PINB nakaże cos zrobic to mogę to zrobić bez zgody
    współwłaścicieli. Tu widzę furtkę do zrobienia tam remontu. Jagoda

  • 23. Data: 2010-03-21 08:21:19
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 19 Mar, 05:31, "Tornad" <t...@h...com> wrote:

    Dom poszedl na aukcji za polowe wartosci a po odliczeniu
    > kosztow kazdy ze wspolwlascicieli dostal po pare tysiecy i wtedy byli
    > zadowoleni...
    >  Pzdr. Tornad
    >
    > --

    To i tak dobrze. W mojej wsi sa chyba trzy chalupy, w ktorych nikt nie
    mieszka i ktorych nie mozna kupic, bo wlasciciele nie moga dojsc do
    porozumienia.
    Jedna, piekna, stara stajnia z lukowatymi stropami i granitowymi
    slupami juz sie rozsypala...

    Marek

  • 24. Data: 2010-03-21 10:23:38
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > Czyli jeśli mi PINB nakaże cos zrobic to mogę to zrobić bez zgody
    > współwłaścicieli. Tu widzę furtkę do zrobienia tam remontu. Jagoda

    Tak, ale takie nakazy dotyczą sytuacji gdy stan budynku grozi katastrofą.