  • 31. Data: 2018-07-16 14:50:53
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 16.07.2018 o 01:36, collie pisze:

    > Gdybyś był z Bałut, to byś ćwiczył jak Zenek.
    > Bo Bałuty to nie dzielnica Łodzi. To stan umysłu.

    Stan umysłu to dla mnie telewizor, którego się nie wyłącza i cały czas
    gra, "żeby coś tam cały czas grało".
    Nic dziwnego, że Wy tu potem tacy agresywni i nerwowi, jak Wam cały
    dzień nad głową coś łupie...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 32. Data: 2018-07-16 14:54:32
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 16.07.2018 o 07:59, Kris pisze:
> [...]
    stronie jest pomieszczenie techniczne /należące do mnie/, z którego wejdą kable. Więc
    bez kanałów kablowych i prowadzenia prądu pionowo czy poziomo w ścianie. Wchodzę z
    nimi z drugiej strony.
    > Zrób więc tylko otwór(np z kawałka rury kanalizacyjnej fi25)w okolicach wieszaka a
    telewizor.
    > Wszelkie kable przełoztysz przez tą dziurę i połaczysz w pomieszczenkiu
    technicznym/
    > Jak cos kiedyś Sobie umyślisz dolożyć to żadnego problemu nie będzie

    Miałem to samo zaproponować. Najlepiej jakiś kanał kablowy sobie zrobić
    do pomieszczenia technicznego i już. Kanał może być np. ze szczotkami
    albo jakąś zamykaną klapką, w której będzie się tylko robić wcięcia pod
    dany, potrzebny kabel.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 33. Data: 2018-07-16 15:27:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idz na grupe czynni alkoholicy kundlu. To grupa budowlana.

  • 34. Data: 2018-07-16 15:39:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2018 07:59:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zrób więc tylko otwór(np z kawałka rury kanalizacyjnej fi25)w okolicach wieszaka a
    telewizor.

    Korekta
    Fi50 miałem na myśli,
    Zwykły kawałek rurki
    http://instalhurt.com.pl/pl/p/Rura-kanalizacyjna-fi-
    50-0%2C315-mb/2310

  • 35. Data: 2018-07-16 16:06:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 14:50, Kżyho pisze:

> [...]
    > gra, "żeby coś tam cały czas grało".
    > Nic dziwnego, że Wy tu potem tacy agresywni i nerwowi, jak Wam cały

    A jakim stanem umysłu jest uważanie, że to co się samemu robi jest
    prawidłowe i słuszne, a to co robią inni wywołuje agresję i jest złe?

    Sąsiada też pouczasz kiedy może jeść, spać, słuchać radia, oglądać
    telewizję czy też posuwać babę ....?

    Czy wiesz o tym, że od przebywania w hałasie, przebywanie w zupełnej
    ciszy bardziej degeneruje umysł i może doprowadzić do szaleństwa?

    https://tech.wp.pl/upiorna-komora-ktora-doprowadza-d
    o-szalenstwa-ile-bys-wytrzymal-6034894856275073a

    Rozumiem teraz dlaczego Cię drażni, jak ktoś słucha telewizora cały dzień :)

  • 36. Data: 2018-07-16 16:14:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 15:39, Kris pisze:

    > Fi50 miałem na myśli

    Te, teoretyk od siedmiu boleści - przez fi 50 (średnica
    zewnętrzna, wewnętrzna ma 47 mm) nie przejdzie standardowa,
    kątowa wtyczka sieciowa, zwykle obecnie spotykana w sprzęcie
    RTV i AGD.

  • 37. Data: 2018-07-16 16:21:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Aż takie ma pragnienie?!

    Ciągnie jak mucha do miodu. Mnie też dobrze robi. To wino.

  • 38. Data: 2018-07-16 16:31:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pijacka rodzina.

  • 39. Data: 2018-07-16 16:33:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 16:14, collie pisze:

    > Te, teoretyk od siedmiu boleści - przez fi 50 (średnica
    > zewnętrzna, wewnętrzna ma 47 mm) nie przejdzie standardowa,
    > kątowa wtyczka sieciowa, zwykle obecnie spotykana w sprzęcie
    > RTV i AGD.

    Te teoretyk, a gdzieś Ty widział takie wtyczki przy nowych telewizorach,
    skoro TV produkuje się obecnie w II klasie ochronności?

  • 40. Data: 2018-07-16 16:46:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 16.07.2018 o 16:06, Uzytkownik pisze:
> [...]
    >
    > https://tech.wp.pl/upiorna-komora-ktora-doprowadza-d
    o-szalenstwa-ile-bys-wytrzymal-6034894856275073a

    Mówimy o ciszy, a nie laboratoryjnej głuchej ciszy. A ta jest zbawienna
    dla nas.
    Wklep sobie w google wpływ hałasu na psychikę i będziesz miał setki
    różnych opisów, a nie że próbujesz na siłę udowodnić, że białe jest czarne.

    Cytat z jednego ze źródeł:
    "Najbardziej widoczne i najszybciej obserwowane objawy związane z
    ekspozycją na hałas to zmęczenie, rozdrażnienie, osłabienie koncentracji
    i zdolności do nauki, zaburzenia orientacji, drażliwość, ból głowy,
    szumy w uszach. U dzieci może wystąpić niepokój, zagubienie, płacz.

    Dźwięki poniżej 35 dB są w większości nieszkodliwe dla zdrowia,
    lecz mogą być denerwujące i dekoncentrujące

    35-70 dB- pojawia się zmęczenie ze stronu układu nerwowego,
    utrudnione jest rozumienie mowy, zasypianie i odpoczynek

    75-85 dB- zmniejsza się wydajność pracy, mogą pojawić się problemy
    ze słuchem

    90-130 dB- mogą powodować różnego rodzaju schorzenia ze strony
    różnych narządów, uniemożliwiają rozumienie mowy nawet z bliskiej odległości

    powyżej 130 dB- powodują trwałe uszkodzenie słuchu, drgania
    narządów wewnętrznych"

    EOT

    Pzdr

    --