  • 61. Data: 2018-07-20 13:20:53
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 12:31:23 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Ja mam taką w TV Panasonica.

    Nawet jak takie macie to przecież nie z obu stron, a przeciągnąć w kanale
    z rury kanalizacyjnej można w obie strony ;)
    Sam mam taki kanał ale z rury fi75
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2018-07-20 14:14:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.07.2018 13:20, Adam Sz. pisze:

    > Nawet jak takie macie to przecież nie z obu stron, a przeciągnąć w kanale
    > z rury kanalizacyjnej można w obie strony ;)

    To zależy, który kabel - czy od zasilacza do TV, czy od zasilacza do sieci -
    jest dłuższy, bo oba są na stałe podpięte do oryginalnego zasilacza. Ja miałem
    tak, że ten do telewizora był krótki i zasilacz musiał być przy TV, a wtyczkę
    do sieci należałoby przeciągnąć przez rurę, gdyby po drugiej stronie ściany
    było gniazdko. Teraz używam zasilacza laptopowego, który oba kable ma długie.

    Nota bene pomysł z oddzielnym zasilaczem do dużego telewizora jest lepszy
    od zasilacza zintegrowanego z telewizorem. Po pierwsze, nagrzewa się tylko
    zasilacz, a nie cały telewizor. Po drugie, w przypadku awarii zasilacza
    (a tak było u mnie), można samemu wymienić zasilacz, nie taszcząc telewizora
    do serwisu. W przypadku Sony pasuje mocny (150 W) zasilacz do laptopa - taka
    sama wtyczka jak do TV.

  • 63. Data: 2018-07-20 14:58:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 20 Jul 2018 12:28:00 +0200, r...@k...pl

    > Jeżeli używa się standardowych klawiatur zamiast łamanych, to manie/niemanie
    > szuflady nie pomoże.

    W życiu (a przy kompie siedzę już ponad 25 lat) nie miałem łamanej
    klawiatury, nie miałem podkładek pod nadgarstki itp., i w życiu nie miałem
    bóli nadgarstków nie wspominajac o jakichś rosnących syfach czy
    konieczności rehabilitacji. Ale to dlatego, że od początku wyrobiłem dobrą
    pozycję przy biurku i od lat to się nie zmienia. Parę lat temu doszło
    jeszcze krzesło Kulik-System.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2018-07-23 18:17:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Jul 2018 14:58:21 +0200, w <9...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

> [...]
    > klawiatury, nie miałem podkładek pod nadgarstki itp., i w życiu nie miałem
    > bóli nadgarstków nie wspominajac o jakichś rosnących syfach czy

    Mnie tam się ciężko pisze z rękami wyciągniętymi na wprost (aby nie zginały się
    w nadgarstakch).

  • 65. Data: 2018-07-23 18:19:02

    Fri, 20 Jul 2018 04:20:53 -0700 (PDT), w
    om>, "Adam Sz."

    Mam kątowe z obu stron :)