  • 51. Data: 2018-07-16 23:41:58
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 17:06, collie pisze:

    > W swoim domu: Sony, 2 lata - na przewodzie do zasilacza zew. 150 W.

    Zapodaj jaki to model, bo nie jestem w stanie w to uwierzyć.

  • 52. Data: 2018-07-17 00:05:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mieszkam na Balutach. Z piw pije Karmi, nie jestem nalogiem jak kundel. Jak wroce
    z Radomia to dam znac.

  • 53. Data: 2018-07-17 00:11:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-16 o 17:18, collie pisze:

    > Pewnie, jak Expert czy Jaś Śmietana.

    Z jednej strony duża wtyczka, z drugiej mała.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 54. Data: 2018-07-17 09:31:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 23:41, Uzytkownik pisze:

    > Zapodaj jaki to model, bo nie jestem w stanie w to uwierzyć.

    Nie chce mi się na ten czas ściągać telewizora ze ściany w sypialni -
    by odczytać od dupy strony model - bo Ty akurat cierpisz na syndrom
    św. Tomasza ("Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli", J 20,29).
    Mogę Ci tylko podać symbol pilota, a Ty sobie wyśledzisz, do jakiego
    modelu TV był on przynależniony ("A on do wojska był przynależniony
    a ona za nim płakała"): RMT-TX101D.

  • 55. Data: 2018-07-17 10:15:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.07.2018 00:05, Zenek Kapelinder pisze:

    > Nie mieszkam na Balutach.

    Na Balutach nie, ale na Bałutach. I nie masz się czego wstydzić -
    teraz przecież na Bałutach jest Manufaktura i już tylko czasem
    na Limanowskiego można dostać w mordę wieczorową porą. ;)
    A zresztą - Bałuty to nie dzielnica Łodzi. To stan umysłu.
    Tak, Zenek i stąd jesteś Bałuciarzem jak się patrzy.

  • 56. Data: 2018-07-17 10:57:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jul 2018 21:49:35 +0200, ToMasz

    > Każdy ma swoje preferencje, więc zachwajcie umiar i nie ktytykujcie
    > moich, bo ja Waszych też nie krytykuje. siadam wygodnie w fotelu, który
    > ma podparcie głowy i patrzę lekko w górę. tak mi jest wygodnie. po paru
    > latach, większośc moich bliskich też ma telewizory u góry. Po
    > zastanownieniu się, istotnie, w jadalni się to nie sprawdza. za duży kąt
    > patrzenia pomiędzy zupą a polsatem. ale jak się walniesz na wyrko, to
    > lepiej się ogląda coś pod sufitem czy pomiędzy palcami własnych stóp?
    > Więc wszystko jest kwestią sposobu użytkowania telewizora. A właśnie.

    Argument o leżance jest o tyle przestrzelony, że to może działać przy
    jednej góra dwóch osobach -- jak są cztery osoby albo więcej które ze
    względu na ilość miejsca, nawet w dużym domu z dużą kanapą muszą siedzieć
    (albo zwyczajnie nie lubią leżeć) za chwile będą miały bolące karki i oczy.
    Dlatego najlepiej jest wypośrdokować, wtedy TV staje się uniwersalny.

    Tak wiszacy ekran to można zastosować w sypialni, gdzie wiadomo że są tylko
    góra dwie osoby i ogląda się ekran przed zaśnięciem lub po przebudzeniu,
    domyslnie na leżąco. Ale w salonie to nie zadziała na co dzień, bo leżanka
    występuje w mniejszości.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2018-07-17 11:07:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.07.2018 00:05, Zenek Kapelinder pisze:

    > Z piw pije Karmi, nie jestem nalogiem jak kundel.

    Cóż, Zenek, jak kapitalizm, to kapitalizm. Na łódzkich
    fawelach nigdy nie poczujesz smaku własnego wina z własnych
    winorośli.

  • 58. Data: 2018-07-17 12:45:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zenek to dla kolegow. Dla kundla pilnujacego obejscia pan Zenek.

  • 59. Data: 2018-07-20 12:28:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Jul 2018 09:52:55 +0200, w <ha18r991ebnr$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > "dlaczego w nadgarstkach rosną
    > potworniaki".

    Jeżeli używa się standardowych klawiatur zamiast łamanych, to manie/niemanie
    szuflady nie pomoże.

  • 60. Data: 2018-07-20 12:29:45

    Mon, 16 Jul 2018 16:33:23 +0200, w <5b4cacb7$0$610$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > Te teoretyk, a gdzieś Ty widział takie wtyczki przy nowych telewizorach,
    > skoro TV produkuje się obecnie w II klasie ochronności?

    Ja mam taką w TV Panasonica.