  • 21. Data: 2018-07-16 09:59:19
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 02:09, Zenek Kapelinder pisze:

    > Nie skowycz kundlu?

    Już Cię nauczyłem, że zdania pytające wymagają pytajnika.
    Teraz dalsza nauka: zdania wykrzyknikowe/rozkazujące
    wymagają wykrzyknika - o, takiego znaku "!". Cytowane
    zdanie nie jest zdaniem pytającym a rozkazującym,
    zatem powinno być zakończone wykrzyknikiem, a nie
    pytajnikiem. Poniał? No to paszoł won! ;)

  • 22. Data: 2018-07-16 10:29:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 09:52, Myjk pisze:

    > Podobnie jak
    > z górną krawędzią TV położoną wyżej niż głowa stojącego człowieka. Dlatego
    > z niedowierzaniem patrzę na wszelakie programy ameryhańskie gdzie montują
    > TV pod sufitem i to jeszcze zazwyczaj nad kominkiem. Może tam TV nie
    > oglądają?

    Oglądają, ale z łóżka. W pozycji horyzontalnej, telewizor pod sufitem jest
    najlepszy do oglądania. No, chyba ze salon ma cztery metry wysokości, wtedy
    trzeba telewizor ciut niżej zawiesić i pochylić w kierunku poduszki. ;)

  • 23. Data: 2018-07-16 10:39:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 09:41, collie pisze:

    > W opisanym stanie rzeczy najlepszym rozwiązaniem będzie otwór
    > w ścianie - za telewizorem, do pomieszczenia technicznego,
    > gdzie umieścisz wszystkie gniazdka i skąd puścisz wszystkie
    > kable. Bardzo wygodna sytuacja jeśli chodzi o estetykę
    > salonu. Otwór musi być takiej średnicy, by przeszła przez
    > niego swobodnie przede wszystkim wtyczka do prądu.
    > Standardowa wtyczka osiowa ma średnicę 37 mm, a wtyczka
    > kątowa (najczęściej spotykana w sprzęcie RTV) potrzebuje
    > otworu o średnicy co najmniej 53 mm.

    Należy tylko zastanowić się co zrobić, aby wszelkie robactwo a nawet co
    mniejsze kręgowce nie miały dostępu do salonu z pomieszczenia
    technicznego, które z zasady trudniej przed nimi ochronić.
    Nie mówiąc o zapachach.

  • 24. Data: 2018-07-16 10:41:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2018 10:39:13 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > Należy tylko zastanowić się co zrobić, aby wszelkie robactwo a nawet co
    > mniejsze kręgowce nie miały dostępu do salonu z pomieszczenia
    > technicznego, które z zasady trudniej przed nimi ochronić.

    Zainwestować 3zł
    https://www.obi.pl/pozostale-akcesoria-meblowe/hetti
    ch-przelotka-do-kabli-60mm/p/3937471

  • 25. Data: 2018-07-16 10:46:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 16.07.2018 09:52, Myjk wrote:
    > Mon, 16 Jul 2018 09:41:43 +0200, quent

    > Yhy, a potem pytania na forach wszelakich z serii "dlaczego boli mnie
    > kręgosłup po 2h pracy przy kompie"

    To od złego ustawienia wszystkich elementów a nie od posiadania szuflady.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2018-07-16 11:00:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.07.2018 10:39, t-1 pisze:

> [...]
    > kręgowce nie miały dostępu do salonu z pomieszczenia technicznego, które z zasady

    Dlaczego w "pomieszczeniu technicznym" ma być "robactwo i co mniejsze kręgowce",
    jeśli w salonie ich nie ma? Nie mam co prawda "pomieszczenia technicznego" za
    ścianą salonu, na której wisi telewizor (a szkoda, zaraz bym w niej wykuł
    dziurę), ale różnych "pomieszczeń technicznych" mam w domu od groma i ciut ciut.
    I wierz mi, w żadnym z nich nie ganiają karaluchy, myszy, szczury i inne kuny.
    Nie wiem też, co za zapachy u Ciebie (bo chyba piszesz z autopsji, nie?) unoszą
    się w "pomieszczeniu technicznym", że przez dziurkę w ścianie mogłoby śmierdzieć
    też w salonie.

  • 27. Data: 2018-07-16 11:11:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    collie pisze:

> [...]
    > się w "pomieszczeniu technicznym", że przez dziurkę w ścianie mogłoby śmierdzieć

    -- Poczekaj, gdzie pędzisz?!

    -- W pomieszczeniu technicznym (obok salonu).

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2018-07-16 11:40:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    > -- Poczekaj, gdzie pędzisz?!
    >
    > -- W pomieszczeniu technicznym (obok salonu).

    Ano, jak mawiał Szwejk. Ja w pomieszczeniu technicznym (daleko
    od salonu) robię wino (prawdziwe, z winogron), ale ten bulgotliwy
    zapach jest bardzo sympatyczny - butla mogłaby stać w salonie,
    gdyby nie żona. ;)

  • 29. Data: 2018-07-16 12:50:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Jeśli sat to 2x zasilanie + 2x antenowy (do dwugłowicowych tunerów)
    Jeśli naziemna to 2x zasilanie i 1x antenowy (mało co wykorzystuje 2x DVBT)
    Dodatkowo sieć komputerowa po kablu (jeśli będziesz chciała korzystać z
    sieci w telewizorze to docenisz stabilność kabla).

  • 30. Data: 2018-07-16 14:42:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    collie pisze:

> [...]
    > od salonu) robię wino (prawdziwe, z winogron), ale ten bulgotliwy
    > zapach jest bardzo sympatyczny - butla mogłaby stać w salonie,

    Aż takie ma pragnienie?!

    --
    Jarek