  • 1. Data: 2011-12-08 08:46:33
    Temat: rura... :-)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    dostałem takie zamówienie od znajomej: zrób mi rurę do pole dance...
    zrobiłem... podstawa, to okrągłą stopa od fotela barowego, rura
    chromowana i rozpórka na śrubę od góry z osłonką
    teraz mam następne zadanie (trendy się zmieniają...), rura ma być
    obrotowa...
    można kupić profesjonalną, ale ona jest mocowana śrubami do podłogi i
    sufitu, a ta musi być rozporowa, bez żadnych śrub...
    wiem, że to słabo podchodzi pod budowlankę, ale jako wyposażenie
    mieszkania można to już potraktować :-), a tu sporo inżynierów-
    wynalazców się udziela...

    jak to ugryźć...?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-12-08 09:33:42
    Temat: Re: rura... :-)
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    i.googlegroups.com...
    >dostałem takie zamówienie od znajomej: zrób mi rurę do pole dance...
    >zrobiłem... podstawa, to okrągłą stopa od fotela barowego, rura

    dawaj jakąś fote znajomej :-)))) A co do rury - robisz normalną rure
    rozporowa, czyli rura, śruby na górze i na dole to sobie poradzisz.
    Dokładasz 2 łozyska i na te śruby zakładasz i na to zewnętrzną chromowana
    rure. Czyli rura w rurze :)

    b.

  • 3. Data: 2011-12-08 09:59:20
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > dawaj jakąś fote znajomej :-))))

    mam tylko film...:-)))

    > A co do rury - robisz normalną rure
    > rozporowa, czyli rura, śruby na górze i na dole to sobie poradzisz.
    > Dokładasz 2 łozyska i na te śruby zakładasz i na to zewnętrzną chromowana
    > rure. Czyli rura w rurze :)

    też tak kombinuję, że rura w rurze... ale dopasowanie i osadzenie
    łożysk robi się problematyczne, rura zewnętrzna ma wymiar w środku 46
    mm, łożyska są na 47...:-)
    no i spawanie jakichś osadzeń łożysk zniszczy chromowaną powłokę,
    chyba, że jakieś panewki wciskane na wymiar się wytoczy, to może być
    rozwiązanie... przyglądam się też kompaktowym supportom rowerowym,
    może jak się dopasuje taki z góry i z dołu to bez wewnętrznej rury się
    obejdzie, to powinno się kręcić nawet przy osiowym obciążeniu łożysk
    poprzez rozparcie rury...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-12-08 11:14:28
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    .googlegroups.com...
    > dawaj jakąś fote znajomej :-))))

    >mam tylko film...:-)))

    daj film, tylko bez głosu :-))))

    b.

  • 5. Data: 2011-12-08 13:07:38
    Od: mk <d...@t...pl>

    Rozpór takich zabaw nie wytrzyma, trzeba kotwić.
    Pdr.

  • 6. Data: 2011-12-08 14:37:32
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Rozpór takich zabaw nie wytrzyma, trzeba kotwić.

    wytrzyma, sprawdzone doświadczalnie...:-) tylko trzeba dosyć szeroką
    podstawę najlepiej na gumowej podstawce, żeby powierzchnia docisku
    byłą spora...

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2011-12-08 14:47:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Gru, 15:37, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > wytrzyma, sprawdzone doświadczalnie...:-) tylko trzeba dosyć szeroką
    > podstawę najlepiej na gumowej podstawce, żeby powierzchnia docisku
    > byłą spora...

    Czy wytrzyma to ja co miesiac praktycznie w kazdym fail compilation
    widze!! :D A i jestem za Budyniem - jak zobaczymy film to na pewno sie
    cos wymysli :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 8. Data: 2011-12-08 16:37:07
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    ok... pomierzyłem, poszukałem i chyba wymyśliłem...
    do tej rury 50-tki wejdzie jednak łożysko 47 mm, wewnętrzna średnica
    łożyska to 25mm, więc jak ulał do rurki 25m z systemu meblowego
    na dole idzie łożysko stożkowe, bo te będzie przenosić pionowe
    obciążenie, na górze zwykłe kulkowe, no i rura w rurze...
    tylko pozostaje delikatnie naspawać od wewnątrz rury ograniczenia dla
    łożysk i gotowe... zobaczymy jak wyjdzie w praktyce...

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2011-12-08 21:14:27
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > daj film, tylko bez głosu :-))))

    Dolaczam sie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2011-12-08 23:04:38
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 8 Gru, 17:37, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > ok... pomierzyłem, poszukałem i chyba wymyśliłem...

    I nici z filmu! Cholera.. ;)
    pozdr.

    --
    Adam