  • 11. Data: 2011-08-01 20:06:20
    Temat: Re: rury pex
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4e367b95$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
    > To dobrze brzmi. Najlepsza rura świata.
    > Choć nieco frywolnie.
    > Serio to oczywiście można zawsze wszystko kupować najlepsze i najdroższe.
    > Ta najlepsza rura wytrzyma zapewne 20bar zamiast 10 tak jak inne i nie
    > przez 50 lat tylko przez 70.
    > Tyle ,że w sieci nie ma więcej niż 4bar, a perspektywa czasowa
    > przekraczająca 20 lat w przypadku instalacji jest abstrakcją.

    Nie ma to jak blysnac na grupie wlasnym zdaniem. Bedziesz remontowal
    podlogowke co 20 lat ciagnac ja z posadzki jak nitke? A jak ta najtansza nie
    wytrzyma tych 20 lat bo byla piecdziesiat groszy tansza to tez ja polecisz?

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2011-08-01 20:18:55
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Dla mnie nie jest, ale jak ktos pyta o Diamonda to pewnie jest. :-)

    a zastanawiałeś się jakie naprawdę są różnice miedzy diamondem a np wavinem
    czy droższymi rurami? czy słyszałeś może ze wychodzą z jednej fabryki, a
    płacisz tylko za nazwę? Czy poprostu wychodzisz z założenia ze jak jest
    droższe to trzeba kupić bo będzie lepiej?
    Zamontowałem kilometry rur różnych producentów i do tej pory nie było z
    żadna problemu, stad moje pytanie czy warto dopłacać za markę przy tych
    samych parametrach i konstrukcji?

    Adi

  • 13. Data: 2011-08-01 21:40:43
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zamontowałem kilometry rur różnych producentów i do tej pory nie było z
    > żadna problemu, stad moje pytanie czy warto dopłacać za markę przy tych

    Jak zakladasz te same parametry i konstrukcje to o czym tu dyskutowac?

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2011-08-02 07:57:55
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > Zamontowałem kilometry rur różnych producentów i do tej pory nie było z
    > żadna problemu, stad moje pytanie czy warto dopłacać za markę przy tych

    Nie wiem jak tam wavin- nie interesowałem się, ale z tego co wiem, prandelii
    produkuje wszystkie swoje produkty w Europie we własnych zakładach.
    Oczywiście o niczym to nie świadczy poza tym że producent ma pełną kontrolę
    nad produktem i procesem wytwarzania.
    Po drugie skoro zamonotowałeś kilomtry rur do doskonale wiesz, jaka jest
    organoleptycznie odczuwalna różnica w obróbce takiego np wavina a rury
    marketowej typu valsir, idmar, czy usmetrix. Jeździć także można maluchem i
    mercedesem. Jeden i drugi jedzie do przodu i wykonuje transport z miejsca A
    do B.
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2011-08-05 13:44:17
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 31 Lip, 20:15, "adi" <a...@g...com> wrote:
    > tak sie zastanawiam nad pexami produkcji powiedzmy diamond i wavin , cena
    > rozbieżna o 100% a podobno wychodzą z jednej fabryki, co o tym sądzicie cczy
    > jest sens płacić za wavina?

    A podłączając się do tematu - jak plasują się Sanha i Tece?

    mucher

  • 16. Data: 2011-08-07 15:14:08
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > cczy
    > jest sens płacić za wavina?

    A podłączając się do tematu - jak plasują się Sanha i Tece?

    Tece to dobre rury a co do tych drugich to nie miałem przyjemności