  • 1. Data: 2011-07-31 18:15:42
    Temat: rury pex
    Od: "adi" <a...@g...com>

    tak sie zastanawiam nad pexami produkcji powiedzmy diamond i wavin , cena
    rozbieżna o 100% a podobno wychodzą z jednej fabryki, co o tym sądzicie cczy
    jest sens płacić za wavina?

    Adi

  • 2. Data: 2011-07-31 19:59:55
    Temat: Re: rury pex
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > tak sie zastanawiam nad pexami produkcji powiedzmy diamond i wavin , cena
    > rozbieżna o 100% a podobno wychodzą z jednej fabryki, co o tym sądzicie
    > cczy jest sens płacić za wavina?
    >
    > Adi

    jest sens płacić za każdą dobrą markową rurę. Ja osobiście polecam prandelli
    multyrama - to rolls-royce wśród rur.

  • 3. Data: 2011-07-31 20:24:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > jest sens płacić za każdą dobrą markową rurę. Ja osobiście polecam
    > prandelli multyrama - to rolls-royce wśród rur.

    Ja tez. Mam w tym cala instalacje. Niestety nie bedzie to cena nawet Wavina.

    Pozrdro.. TK

  • 4. Data: 2011-07-31 21:26:21
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Ja tez. Mam w tym cala instalacje. Niestety nie bedzie to cena nawet
    > Wavina.

    3,8 - 4,8 zł za m.b. najlepszej rury świata 16 mm to chyba nie jest jakieś
    szaleństwo ? Cenę z tego przedziału miał ostatnio u mnie mój klient.
    Przedziału bo kupował na kilka etapów i różnie wychodziło w zależności od
    ilości, aktualnego kursu walut itd.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2011-08-01 10:10:36
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    To dobrze brzmi. Najlepsza rura świata.
    Choć nieco frywolnie.
    Serio to oczywiście można zawsze wszystko kupować najlepsze i najdroższe.
    Ta najlepsza rura wytrzyma zapewne 20bar zamiast 10 tak jak inne i nie przez
    50 lat tylko przez 70.
    Tyle ,że w sieci nie ma więcej niż 4bar, a perspektywa czasowa
    przekraczająca 20 lat w przypadku instalacji jest abstrakcją.
    Teraz wypada podyskutować o korcie tenisowym i basenie, bo jak wiadomo dom
    bez tego to dom nie pełno wartościowy...:-).
    Wiele lat temu współpracowałem z pewną firmą ,której właściciel wybudował
    sobie dom z basenem krytym.
    Potem koniunktura padła na pysk i w basenie przechowywał koks do grzania tej
    chałupy.

  • 6. Data: 2011-08-01 13:51:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-08-01 12:10, zapinio wrote:
> [...]
    > sobie dom z basenem krytym.
    > Potem koniunktura padła na pysk i w basenie przechowywał koks do grzania tej

    Trochę przesadzasz. Mówimy o rurze, która kosztuje 4,30 zamiast np. 3,20
    purmo

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2011-08-01 18:14:30
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Trochę przesadzasz. Mówimy o rurze, która kosztuje 4,30 zamiast np. 3,20
    > purmo

    a zwykla kosztuje 1,3zl to już jest 300 % różnicy

  • 8. Data: 2011-08-01 18:37:12
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >przesadzasz. Mówimy o rurze, która kosztuje 4,30 zamiast np. 3,20 purmo

    To jest 30% drożej. na 400metrach rury to prawi 500zł różnicy- można np
    mikrofalówke kupić za zaoszczędzoną kase

  • 9. Data: 2011-08-01 18:46:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-08-01 20:37, Kris pisze:
    > To jest 30% drożej. na 400metrach rury to prawi 500zł różnicy- można np
    > mikrofalówke kupić za zaoszczędzoną kase

    Ale zdaje się, że różnica jest m.in. taka, że łączenie alu kołnierza w
    prandelli jest spawane plazmowo a np. w purmo nie.
    Myślę, że jest to pewniejsze połączenie.

    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2011-08-01 20:03:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > 3,8 - 4,8 zł za m.b. najlepszej rury świata 16 mm to chyba nie jest jakieś
    > szaleństwo ?

    Dla mnie nie jest, ale jak ktos pyta o Diamonda to pewnie jest. :-)

    Pozdro.. TK