  • 21. Data: 2013-02-18 21:45:18
    Temat: Re: schody - pomozcie "odgadnac" parametry ze zdjecia :)
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    news:8d10d43d-cf02-48aa-bf0a-e6770f8b3d72@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 17:15:08 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    >Jak licowac? Tynk bedzie 1,5cm wglab, wiec co chcesz licowac? ;-)

    Nie dosc ze bedziesz licowal to jeszcze w normalnym uzykowaniu bedzie pękać
    ;-))

    >W wersji muchera - jak w jednym miejscu bede mial 1,5cm a w drugim 1,3cm to
    >nic nie bedzie widac, w mojej byloby to nie do przyjecia :-)

    A to to chyba jakiś żart ? :)

    Czy piszemy o dwoch milimetrach ? ;-))

    pozdrawiam
    Adams
    PS. Wczesniej pytales o lezakowanie, jesli jest tak jak piszesz
    to jedynie wstrzymaj sie z montazem cokolikow/list przysciennych oczywiscie
    kup je
    razem ze stopniami, pomaluj tak jak trzeba i niech schną do jesieni,
    montuj doslownie na sam koniec.

  • 22. Data: 2013-02-18 22:03:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 21:45:18 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    > Nie dosc ze bedziesz licowal to jeszcze w normalnym uzykowaniu bedzie pękać
    > ;-))

    Dlaczego mialoby pekac? Od tej strony drewno bedzie na kolkach fishera, wiec nie
    powinno sie nic uginac, a wiec i pekac :) Jezeli sie rozszerzy to raczej w gore niz w
    dol ;)

    > A to to chyba jakiś żart ? :)
    > Czy piszemy o dwoch milimetrach ? ;-))

    O 2 mm, czemu zart? Ja robie wszystko perfekt - przeciez roznica 2mm przy licowaniu
    dwoch powierzchni ktore maja byc ze soba na rowno to uskok taki ze prawie mozna na
    nim stanac normalnie :P A 2mm roznicy na tynku, przy stopniach wysunietych przed
    sciane o 1,5cm nie bedzie wogole widac :)

    > PS. Wczesniej pytales o lezakowanie, jesli jest tak jak piszesz
    > to jedynie wstrzymaj sie z montazem cokolikow/list przysciennych oczywiscie

    Wlasnie zamowilem - drewno ma wilgotnosc 7%, suszone w suszarni przed klejeniem.
    Takze mysle ze bedzie OK i nic sie nie powinno porozchodzic :)

    > kup je
    > razem ze stopniami, pomaluj tak jak trzeba i niech schną do jesieni,
    > montuj doslownie na sam koniec.

    Chyba tak zrobie (bo i tak nie chcialo mi sie ich odrazu montowac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2013-02-18 22:22:15
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    ps.com...

    >Dlaczego mialoby pekac? Od tej strony drewno bedzie na kolkach fishera,
    >wiec nie powinno sie nic uginac, a wiec i pekac :) Jezeli sie rozszerzy to
    >raczej w gore niz w dol ;)

    Ja chyba lacie zeżre :D

    W doł, w dół się ugnie i raczej w gore juz nie urosnie, ja przynajmniej
    takich przypadkow nie widzialem zeby np. listwe/cokolik "wypchalo" w gore.

    Kołki kołkami, kiedy jednak przyjedzie wujek z ciotką z efu po 120Kg/persona
    to schodek sie ugnie, m.in. tym sie rozni drewno od kamienia ze drewno
    "pracuje" ;-)

    >O 2 mm, czemu zart? Ja robie wszystko perfekt - przeciez roznica 2mm przy
    >licowaniu dwoch powierzchni ktore maja byc ze soba na rowno to uskok taki
    >ze prawie mozna na nim stanac normalnie :P

    Tak, tak, masz racje, pewno kafelki na podloge tez tak dobierales zeby sie
    potykać ;-))
    Oczywiscie zartuje ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 24. Data: 2013-02-18 22:55:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 22:22:15 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    > Ja chyba lacie zeżre :D

    To lepiej zebys nie mial na sobie KUBOTY bo chinski plastik niezdrowy jest ;)

> [...]
    >
    > to schodek sie ugnie, m.in. tym sie rozni drewno od kamienia ze drewno

    Nieee no bez jaj - i myslisz ze peknie mi tynk pod nimi? ;) Wydziubie pianki na
    ~2-3cm, uzupelnie to zaprawa murarska, a przed gipsowaniem wkleje jeszcze na wszelki
    wypadek fizelinke i calosc zagipsuje. Nie ma byka zeby to peklo, nawet bez kolkow i
    kleju/pianki stopien by sobie na tej zaprawie mogl lezec i nic sie nie stanie ;)
    Zreszta - ZOBACZYMY! Wlasnie zamowilem elementy - komplecik 3350 pln :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2013-04-01 20:05:19
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    > takich przypadkow nie widzialem zeby np. listwe/cokolik "wypchalo" w gore.

    Pytalem pytalem i w koncu zrobilem te moje schody. Jeszcze cokoliki nie sa
    przyklejone, drewno jest surowe (bedzie ostatecznie olejowane) i dopiero bede robil
    porecze ale sie chwale:

    http://szyna.civ.pl/schody/1.jpg
    http://szyna.civ.pl/schody/2.jpg

    Wyszlo tak jak chcialem wiec jestem hepi ;)

    Dla potomnych - koszt ok 3,5k pln drewno + 250 pln dodatki (kolki, kleje, pianka).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2013-04-01 20:07:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 20:05:19 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Dla potomnych - koszt ok 3,5k pln drewno + 250 pln dodatki (kolki, kleje, pianka).

    Kaszpir zaraz zapyta czemu nie zleciłeś fachowcom- byłoby drożej i gorzej ale
    fachowo;)

  • 27. Data: 2013-04-01 20:09:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 20:05:19 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Dla potomnych - koszt ok 3,5k pln drewno + 250 pln dodatki (kolki, kleje, pianka).
    Fachowcy niżej 10 kPLN pewnie by nie krzyknęli;)

  • 28. Data: 2013-04-01 20:26:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 20:09:37 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Fachowcy niżej 10 kPLN pewnie by nie krzyknęli;)

    12k pln najtansza wycena :D

    Fakt, ze z poreczami ktore mnie wyjda dodatkowe 1,5k pln. Mimo to dalej 7k w kieszeni
    w 4 dni. No - 5 dni liczac montaz poreczy. Niestety moja firma JESZCZE nie przynosi
    mi (30/5)*7 = 42k pln / mc dochodu wiec mysle, ze mi sie oplacalo ;) Czy fachowiec
    zrobilby to lepiej / dokladniej? Nie sadze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2013-04-01 22:15:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > http://szyna.civ.pl/schody/1.jpg
    > http://szyna.civ.pl/schody/2.jpg

    > Wyszlo tak jak chcialem wiec jestem hepi ;)

    Wyszło bardzo dobrze!

    Pozdrawiam
    Ergie