  • 1. Data: 2009-09-17 07:27:30
    Temat: schody w projekcie Delikatny II - jak zrobiliscie
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    czy mozecie mi wskazać jak zrobiliście sobie schody w tym projekcie bo to co
    proponują "fachowcy" srednio mi odpowiada - beda drewniany

    niestety dziura na góre ma 1.80 m i schody wychodza praktycznie w drzwi od
    pokoju na dole

    jezeli macie praktyczne rozwiazania tego problemu lub firme z okolic
    poznaninia ktora potrafic cos takiego wyprowadzic na prostą proszę o info

    pozdrawiam
    rt

  • 2. Data: 2009-09-17 07:37:08
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "rt" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > niestety dziura na góre ma 1.80 m i schody wychodza praktycznie w drzwi od
    > pokoju na dole

    Dziura swoją drogą, ale potrzebna jest jeszcze wysokość i wzór na stopnie
    schodów :-)
    "Łamane" ze spocznikiem ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-09-17 09:28:57
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    rt pisze:

    [..]

    A... mógłbyś coś bliższego na temat tego 'Delikatny II' bo coś nie
    załapuję... chodzi o jakiś gotowiec...? skąd? jaki?
    Może coś przegapiłem, ale wydaje mi się, że więcej jest takich userów,
    co to nie bardzo kojarzą o co chodzi z tym... 'Delikatny II' :-)

    Może szkic, albo po prostu namiar... link...

    Wtedy będzie szansa, że ktoś coś wymyśli i podpowie, bo teraz... nikt
    nie jest jasnowidzem :-).

    pozdr
    robercik-us

  • 4. Data: 2009-09-17 09:45:41
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > jezeli macie praktyczne rozwiazania tego problemu lub firme z okolic
    > poznaninia ktora potrafic cos takiego wyprowadzic na prostą proszę o info

    ALe o co dokładnie chodzi :), jaki projekt.
    Ja też mam delikatny z muratora ale czy to ten sam?
    Mój się nazywa C131 delikatny.
    I o co chodzi z tą dziurą 1.80 ?:)

    Pozdrawiam Michał

  • 5. Data: 2009-09-17 13:04:36
    Od: <x...@g...pl>

    > ALe o co dokładnie chodzi :), jaki projekt.
    > Ja też mam delikatny z muratora ale czy to ten sam?
    > Mój się nazywa C131 delikatny.
    > I o co chodzi z tą dziurą 1.80 ?:)
    >

    > Pozdrawiam Michał

    to ten sam Delikatny z muratora
    jak masz zrobione schody na gore?
    masz podest ? schody skierowane do frontu domu czy na bok ?

    pozdr
    tr

  • 6. Data: 2009-09-17 17:56:06
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    Użytkownik <x...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to ten sam Delikatny z muratora
    > jak masz zrobione schody na gore?
    > masz podest ? schody skierowane do frontu domu czy na bok ?

    Hmm ja tam bym wolał ostrą nie koniecznie 2 może też być jedna i wcale nie
    musi pracować w muratorze :))))

  • 7. Data: 2009-09-19 11:18:04
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > to ten sam Delikatny z muratora
    > jak masz zrobione schody na gore?

    Nie mam jeszce :), ale będą zabiegowe nad dzrzwiami.
    Mój projektz ostał znacznie zmodyfikowany :).
    Między innymi klatak zaostała poszerzona.
    NIe mam teraz porjektu pod ręką więc nie podam szczegółów.
    ALe dom został poszerzony, kuchnia zlicowana z garazem ( garaż 2
    stanowiskowy).
    brak balkonu na piętrze itd itp

    > masz podest ? schody skierowane do frontu domu czy na bok ?

    Do frontu będą, bez podestu będą cały czas zbiegać na zakręcie.
    Drzwi obok schodów mam otwierane do środka.
    Za schodami brak ściany działowej i pomieszczenia gospodarczego.
    Tam będzie kącik biurowy.

    Pytanie czy mógłbyś mi podesłać mi zdjęcie/skan z projektu, konstrukcji
    dachu?
    Bo mam problem z tym dachem i chcę coś sprawdzić :) a i może CI coś
    doradzić.

    Pozdrawiam Michał

  • 8. Data: 2009-09-19 16:06:33
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do frontu będą, bez podestu będą cały czas zbiegać na zakręcie.

    Dobrze to przemyślałeś ?
    Nie obawiasz się spadnięcia ze zbyt krótkich stopni
    od środka ?
    Meble się będzie dało po nich wnieść na piętro ?

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2009-09-19 18:44:56
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie obawiasz się spadnięcia ze zbyt krótkich stopni
    > od środka ?
    > Meble się będzie dało po nich wnieść na piętro ?

    Hmm wiesz takie były w projekcie, klatka jest szersza u mnie niż w
    projekcie.
    Dziurę na górę mam około 2m szeroką.
    Zawsze mogę meble wciągać przez linę i bloczek :P.
    Znasz ten projekt?

    http://projekty.muratordom.pl/projekt?IdProjektu=355
    Lustrzane odbicie z garażem po lewej.
    Masz może oryginalny projekt?

    Pozdrawiam Michał

  • 10. Data: 2009-09-19 20:33:55
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Dziurę na górę mam około 2m szeroką.
    > Znasz ten projekt?

    Nie zagłębiałem się w ten projekt,
    natomiast jeśli dziura jest na 2m szeroka,
    to miejsca powinno być "po zewnętrznej" dosyć :-)

    Pzdr

    JKK