  • 21. Data: 2013-04-04 09:36:23
    Temat: Re: sciana jednowarstwowa
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:515d236c$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...

    > Upadek

    Mnie się wydaje, że jest to wszystko w celu odwrócania uwagi od
    rzeczywistych problemów i wprowadzania w życie planów kasty która chce
    rządzić światem.
    Możecie sobie myśleć co chcecie, do niedawna sam byłbym kręcił kółka na
    czole słysząc takie rzeczy.

    Marek

  • 22. Data: 2013-04-04 09:42:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Panowie zaplanowana mialem budowe domu z ytonga lub solbetu 30cm +
    > styropian 15-20cm. pojechalem dzisiaj zapytac o cene materialu itd.
    > oczywiscie wdalem sie w rozmowe dlaczego tak a nie inaczej i mocno bylem
    > przekonywany do sciany jednowarstwowej. mocno chwalony byl ytong energo
    > 40cm ze starczy i bedzie cieplutko... budowal ktos z Was albo zna opinie
    > UZYTKOWNIKOW tak wybudowaych domow? w sumie gosc mial racje po co ocieplac
    > nowo budowany dom jak mozna budowac go w odpowiednim standardzie. rozumiem
    > ze material pewnie drozszy jest ale odpada cena ocieplenia.

    Sam wybudowałem 1W z Ytonga 40cm, jeden mój znajomy właśnie kończy z HH 43
    (albo 44 nie pamiętam), a dwóch moich znajomych kilka lat wcześniej budowało
    z Ytonga 36,6.

    Co do cen to nie patrz na oficjalny cennik Ytonga tylko idź z ofertą do
    kilku Hurtowni. Ja dostałem ponad 30% zniżki i darmowy transport. No i tak
    jak zauważyłeś odpada koszt ocieplenia. Według obliczeń ściana 1W 40zm z
    Ytonga odpowiada mniej więcej ceramice + 8-12cm styropianu. W praktyce jest
    trochę lepiej bo nie ma mostków.

    Tak więc dając beton komórkowy + 15-20cm styro miałbyś lepsze ocieplenie ale
    to się nigdy nie zwróci. Dokładanie 30 tysięcy na starcie po to by
    oszczędzić 1000zł rocznie jest bez sensu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2013-04-04 09:52:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Weź kalkulator do ręki i przelicz współczynniki dla sciany 1W i 2W i sie
    > przekonasz ze 1W to czysty marketing.

    I policz ile taniej wyjdzie wybudowanie ściany 1w niż 2w i to uwzględnij.
    Płacenie 30 tys więcej na stracie by oszczędzi 1 tys rocznie jest bez sensu.

    > Jak juz pisalem namówić kogos zeby ocieplał budynek betonem komórkowym
    > zamiast styropianu to mistrzostwo marketingu :-)
    > Twoje pierwotne plany były całkiem sensowne.

    Były całkowicie z sufitu, ale producenci styropianu zacierają ręce. W sumie
    kto bogatemu zabroni... Formy zarobią, podatki zapłacą, ktoś będzie miał
    pracę... Zmieniłem zdanie dawaj metr styro na wszystko, a co! Niech będzie
    ciepło! ;-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 24. Data: 2013-04-04 09:54:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Panowie czyli wracam do pierwotnych zalozen ze sciana 2W:)

    Jak koniecznie chcesz wydać za dużo kasy to zrób lepiej ścianę 3w. 2w to
    najgorsze możliwe rozwiązanie. Zarówno jeśli chodzi o ilość mostków
    cieplnych jak i walory użytkowe.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 25. Data: 2013-04-04 11:23:01
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-04-04 09:36, 4CX250 pisze:
    > Mnie się wydaje, że jest to wszystko w celu odwrócania uwagi od
    > rzeczywistych problemów i wprowadzania w życie planów kasty która chce
    > rządzić światem.

    Oczywiście. Jestem tego samego zdania.
    Ciekawie o tym było w filmie "America: Freedom to Fascism" nakręconym
    przez hollywoodzkiego producenta - Aarona Russo.
    Jest na YT, warto obejrzeć.

    Masy lepi się wg. określonego światopoglądu.
    To wszystko lewackie łapy, tzw. "szkoła fankfurdzka".
    Kiedyś nie było im tak łatwo ale dziś mamy masowe media więc idzie im
    coraz lepiej.
    Cała nadzieja w necie, który i tak wkrótce pewnie będzie w jakiś sposób
    cenzurowany na większą skalę :-(

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 26. Data: 2013-04-04 14:19:30
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 09:42:59 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Tak więc dając beton komórkowy + 15-20cm styro miałbyś lepsze ocieplenie ale
    >
    > to się nigdy nie zwróci. Dokładanie 30 tysięcy na starcie po to by
    >
    > oszczędzić 1000zł rocznie jest bez sensu.

    Jakie mostki są przy ociepleniu styropianem i czemu elewacja ze styropianu miałaby
    kosztować 30 tysięcy?? Sprzedajesz ten kurfa ytong, że go tak chwalisz??

    1000 zł rocznie to spora oszczędność. Płacić za gaz 2500 a nie 3500 zł.

  • 27. Data: 2013-04-04 14:23:26
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Czuję ,że z sąsiedniej grupy zaraz przyjdzie RoMan i przywoła Was do
    porządku...:-))))).
    ...zupa romana...

    [wesoło nie jest, walka z cywilizacją łacińską trwa]

  • 28. Data: 2013-04-04 15:00:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jakie mostki są przy ociepleniu styropianem

    Pominąłeś słowo "ceramika". Przy ciepłym BK i styropianie nie ma mostków,
    przy ceramice ocieplonej styropianem są mostki. W skrócie pierwsza i
    ostatnia warstwa + okna.

    > i czemu elewacja ze styropianu miałaby kosztować 30 tysięcy??

    Zrób taniej, jak potrafisz.

    > Sprzedajesz ten kurfa ytong, że go tak chwalisz??

    Oczywiście! wszędzie widzisz spisek, czy tylko na tej grupie?

    > 1000 zł rocznie to spora oszczędność. Płacić za gaz 2500 a nie 3500 zł.

    Geniusz! A wiesz, że 2+2=4?

    Jak mi dasz 30 tysięcy to ja Ci chętnie będę co rok oddawał tysiąc.
    Wchodzisz w to? To tak jakbyś płacił za ogrzewanie już tylko 1500! To "spora
    oszczędność"!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 29. Data: 2013-04-04 15:38:18
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 15:00:50 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Pominąłeś słowo "ceramika". Przy ciepłym BK i styropianie nie ma mostków,
    > przy ceramice ocieplonej styropianem są mostki. W skrócie pierwsza i
    > ostatnia warstwa + okna.

    Czemu okna i ostatnia warstwa? Przecież nie powinno być dziur. Tylko majstrzy je
    zawsze zostawiają :P

    > Zrób taniej, jak potrafisz.

    Nie widzę problemu. U mnie wyniosło ok 15 tys. (bez tynku, ale przy 1W też musisz
    zrobić tynk) - domek 180m2.

    > Oczywiście! wszędzie widzisz spisek, czy tylko na tej grupie?

    Czemu miałbym widzieć to jako "spisek"?? Pisanie na grupach czy forach to raczej dość
    popularny i skuteczny sposób marketingu.

  • 30. Data: 2013-04-04 16:34:16
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Sam wybudowałem 1W z Ytonga 40cm, jeden mój znajomy właśnie kończy z HH 43
    > (albo 44 nie pamiętam), a dwóch moich znajomych kilka lat wcześniej
    > budowało z Ytonga 36,6.

    Zdaje sie ze to jest przyczyna twoich postów - musisz, głównie sobie,
    udowodnic że nie jesteś łosiem zrobionym przez marketingowców z ytonga :-)

> [...]
    > jak zauważyłeś odpada koszt ocieplenia. Według obliczeń ściana 1W 40zm z
    > Ytonga odpowiada mniej więcej ceramice + 8-12cm styropianu. W praktyce

    jestes w stanie przytoczyc te obliczenia? Nie mam nic przeciwko obliczeniom
    :-) Zobaczymy co wyjdzie...

    b.