  • 1. Data: 2018-10-30 09:42:38
    Temat: ścianka warsztatowa perforowana
    Od: quent <x...@x...com>

    Urządzam sobie kanciapę i szukam w sieci jakichś wartych uwagi rozwiązań
    do wieszania na ścianie typowych narzędzi ręcznych - dłuta, pilniki,
    wkrętaki, kątowniki itp.
    Jest tego sporo ale ciężko jest ocenić ile to warte.
    Możecie polecić coś?

    Z góry dzięki

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2018-10-31 15:48:57
    Temat: Re: ścianka warsztatowa perforowana
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 30 października 2018 09:42:39 UTC+1 użytkownik quent napisał:
> [...]
    > wkrętaki, kątowniki itp.
    > Jest tego sporo ale ciężko jest ocenić ile to warte.

    Przykręciłem płytę OSB a do niej wkręty do kartongipsu do wieszania rzeczy. Plus
    dodatkowe półeczki, itd. Niektóre zestawy narzędzi sprzedawane są z wieszakami.

    Wygląda biednie ale spełnia swoje zadanie :)

  • 3. Data: 2018-10-31 17:05:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 31.10.2018 o 15:48, g...@g...com pisze:
    > Wygląda biednie ale spełnia swoje zadanie:)

    Przynajmniej przy otwartych wrotach, nie rzuca się tak w oczy ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2018-10-31 17:09:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 30.10.2018 o 09:42, quent pisze:
    > Możecie polecić coś?

    Nie wiem jakie pieniądze jesteś w stanie na to wyłożyć, ale tego typu
    tablice można znaleźć w okolicy 200zł -
    https://www.olx.pl/oferta/perforowana-tablica-na-nar
    zedzia-CID628-IDm2y82.html#0142f7bbde

    --