  • 1. Data: 2018-10-26 13:18:27
    Temat: Zenek łykaj dotację :]
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    http://gramwzielone.pl/walka-ze-smogiem/33097/28-mln
    -zl-dla-lodzi-na-wymiane-zrodel-ciepla

  • 2. Data: 2018-10-26 13:37:38
    Temat: Re: Zenek łykaj dotację :]
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2018 13:18:28 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > http://gramwzielone.pl/walka-ze-smogiem/33097/28-mln
    -zl-dla-lodzi-na-wymiane-zrodel-ciepla

    Czemu adresujesz tę informację do Zenka? Powinieneś ją zaadresować do
    jego właściciela :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-10-26 13:53:16
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 26 Oct 2018 04:37:38 -0700, Adam Sz. wrote:
    > Czemu adresujesz tę informację do Zenka? Powinieneś ją zaadresować do
    > jego właściciela :P pozdr.

    Ale właścicielem Zenka jest państwo (niejednokrotnie o tym pisał)... więc
    nie do końca wiadomo jaki adres wpisać.

    Mateusz

  • 4. Data: 2018-10-26 18:45:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobrze prawisz i dlatego, jak by to mlodzi powiedzieli, mam na to wyjebane. Nie moje
    malpy nie moj cyrk. W kamienicy w piwnicy jest wezel cieplny. Wystarczy sie do niego
    podlaczyc z instalacja. Kilka lat temu bylo zebranie i jak specjalisci od naciagania
    ludzi na kase podali ceny za cieplo to tylko jeden chcial zalozyc. Ale i on
    zrezygnowal bo mu ustnie przetlumaczyl taki sasiad co moglby golymi rekami mury
    burzyc. Wlasciciel stwierdzil ze jak lokatorzy beda chcieli to on nic do tego nie ma.
    Mieszkanie mam ocieplone. Teraz grzeje pradem. Wychodzi teraz pradu za ok 3 zlote na
    dobe. Wczoraj odpalilem piec na pellet zeby go sprawdzic prz sezonem. Pogrzal z dwie
    godziny, znaczy sie byl wlaczony przez dwie godziny z tego grzal z pol godziny a
    potem go termostat wylaczyl bo sie 22 stopnie zrobily i juz sie chyba nie wlaczyl.

  • 5. Data: 2018-10-27 01:14:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 26 Oct 2018 09:45:41 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    Lepiej grzej patriotycznym węglem.
    Przyjedzie świeżutki... prosto z Rosji.

  • 6. Data: 2018-10-27 11:46:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wszyscy grzejacy weglem mam wyjebane na to skad jest wegiel. Poza tym zdrowy na
    glowe jestes inaczej ze specjalnie nie zauwazyles ze mam piec na pellet?

  • 7. Data: 2018-10-27 18:09:24
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    na glowe jestes inaczej ze specjalnie nie zauwazyles ze mam piec na pellet?
    Odnoszę wrażenie że pierwszy raz go widzę, więc skąd ma wiedzieć takie szczegóły?
    Ja kupuje węgiel.Jedyna rzecz jaka mnie interesuje, to stosunek ceny do wartości
    opałowej.A wszyscy mamy wywalone, jaką chorągiewką majta.
    Pozdro.abomito

  • 8. Data: 2018-10-27 18:21:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo wyzej napisalem ze uzywam pelletu. Byl juz tutaj. To debil z polityki. Tam uzywa
    wielu ksywek to co mu za roznica miec jeszcze jedna.

  • 9. Data: 2018-10-29 12:31:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 27 Oct 2018 09:21:08 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Bo wyzej napisalem ze uzywam pelletu. Byl juz tutaj. To debil z polityki. Tam uzywa
    wielu ksywek to co mu za roznica miec jeszcze jedna.

    Przecież ci pisałem durniu, że powinieneś grzać węglem, a nie pelletem.
    Kołek nawet nie potrafi czytać.

  • 10. Data: 2018-10-29 19:47:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.10.2018 o 13:18, Lisciasty pisze:
    > http://gramwzielone.pl/walka-ze-smogiem/33097/28-mln
    -zl-dla-lodzi-na-wymiane-zrodel-ciepla

    Ale ten program "Czyste powietrze" to kolejny, który jest z
    przeznaczeniem dla nikogo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz