  • 1. Data: 2018-10-29 22:16:40
    Temat: Co pod panele na ogrzewanie podlogowe?
    Od: uciu <a...@g...com>

    Co najlepiej dac pod panele na ogrzewaniu podłogowym? Kiedys czytalem tu o pianomacie
    3mm. Bylo to dosc dawno;) -wymyslili juz cos lepszego w podobnej cenie? Pod pianomat
    daje sie tez folie?

    uciu

  • 2. Data: 2018-10-31 00:49:46
    Temat: Re: Co pod panele na ogrzewanie podlogowe?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2018 22:16:41 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Co najlepiej dac pod panele na ogrzewaniu podłogowym? Kiedys czytalem tu o
    pianomacie 3mm. Bylo to dosc dawno;) -wymyslili juz cos lepszego w podobnej cenie?
    Pod pianomat daje sie tez folie?

    Tylko pianomat - dalej polecam, w weekend kładłem w siłowni panele i
    rzecz jasna pod spód poszedł pianomat 3mm szary :)

    Ja folii nigdzie nie dawałem bo moim zdaniem to głupota - ale zapewne
    jak nie dasz, to stracisz gwarancję na panele, więc się z tym licz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-10-31 07:35:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 31 października 2018 00:49:47 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Ja folii nigdzie nie dawałem bo moim zdaniem to głupota - ale zapewne
    > jak nie dasz, to stracisz gwarancję na panele, więc się z tym licz ;)

    No właśnie bez sensu jest ta folia, przecież szkodniki z wodą (dzieci)
    są po drugiej stronie paneli :P
    U nas panele z pecefałki się zwróciły już pierwszego miesiąca,
    kiedy dzieciory wylały z łazienki sporą wanienkę kąpięlową ;)

    L.

  • 4. Data: 2018-10-31 10:45:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > U nas panele z pecefałki się zwróciły już pierwszego miesiąca,
    > kiedy dzieciory wylały z łazienki sporą wanienkę kąpięlową ;)

    rzucisz linkiem o jakich panelach mówisz?

  • 5. Data: 2018-10-31 15:43:57
    Od: g...@g...com

> [...]
    pianomacie 3mm. Bylo to dosc dawno;) -wymyslili juz cos lepszego w podobnej cenie?

    Wszędzie dałem tekturę, a w jednym pokoju ten pianomat. Temperatura tam jest teraz
    ciut niższa niż w reszcie domu. Śpię tam, więc mi pasuje :)

  • 6. Data: 2018-10-31 17:28:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 31 października 2018 15:43:59 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    > Wszędzie dałem tekturę, a w jednym pokoju ten pianomat. Temperatura tam jest teraz
    ciut niższa niż w reszcie domu. Śpię tam, więc mi pasuje :)

    Tektura to najgorsze co można dać - zbije się i zaraz panele będą skrzypieć
    i się rozłazić na zamkach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2018-11-01 08:42:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 31 października 2018 10:45:21 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
    > rzucisz linkiem o jakich panelach mówisz?

    Jestem wyjechany daleko, zleciłem kobicie zrobienie fotki opakowania,
    jak będzie to podrzucę. Generalnie to było brane w OBI, po targowaniu się
    wyszło jakieś 70 zeta/m2 więc wstępnie to mogło kosztować około 90.
    Takie siwe i niezbyt ładne, ale firmy nie pamiętam. Będzie fota dam znać.

    L.

  • 8. Data: 2018-11-01 11:01:33
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 31 października 2018 10:45:21 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
    > rzucisz linkiem o jakich panelach mówisz?

    Mamy Gerflor senso lock 4mm.

    L.

  • 9. Data: 2018-11-03 11:41:04
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    uciu wrote:
> [...]
    > tu o pianomacie 3mm. Bylo to dosc dawno;) -wymyslili juz cos lepszego
    > w podobnej cenie? Pod pianomat daje sie tez folie?

    Podklady z krzemionka, silent walk itp, ciezkie i bardzo odporne na nacisk. Ale
    sa drogie 18-25 /m2 ciekawe gdzie to kupic taniej? Gdzie zaopatruja sie sklepy
    z panelami i czy hurtownaia da lepsza cene?