  • 1. Data: 2011-05-01 08:38:33
    Temat: stelaz i maskownica
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    mam pewien pomysł na schowanie filtra sznurkowego (w obudowie 10''), tylko
    nie wiem czy tak może być. Mam stelaż pod bidet wysoki na ok 112cm, który
    będzie zabudowy płytami g-k (2 warstwy) i glazurą (być może takimi
    malutkimi kosteczkami). Sam bidet (z baterią) nie jest za wysoki bo sięga
    do mniej więcej połowy stelaża. Czy w górnej części stelaża mogę zrobić
    dziurę w płytach g-k i zamontować maskownicę takiego typu:
    http://budmajster.abc24.pl/default.asp?kat=22470&pro
    =139791 o rozmiarze ok
    30x30? To, że będzie widać miejsce zamontowania maskownicy nie przeszkadza
    mi za bardzo, bardziej obawiam się jakiegoś odkształcania się tej części
    płyty przy korzystaniu z bidetu... ale tu nie mam doświadczenia.

    Czy trzeba też dodatkowo usztywnić miejsce montażu tej maskownicy?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2011-05-04 11:17:23
    Temat: Re: stelaz i maskownica
    Od: lukas <l...@w...pl>

    podciągam wątek do góry...

  • 3. Data: 2011-05-04 11:24:33
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.05.2011 10:38, lukas pisze:
> [...]
    > doświadczenia.
    >
    > Czy trzeba też dodatkowo usztywnić miejsce montażu tej maskownicy?

    Czemu miało by się coś dziać? Jak masz sedes powieszony na stelażu, to
    nad muszlą też masz sporą dziurę na przycisk i nic się nie dzieje.
    Jak wizualnie będzie to odpowiadało Twoim wymogą to ja nie widzę żadnych
    przeciwwskazań, no chyba poza tym, że jak zacznie coś tam ciec, kapać z
    tego filtra, to zobaczysz to dopiero jak już będzie za późno.