  • 11. Data: 2015-07-25 09:00:54
    Temat: Re: szczelne polaczenie przewodow
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-24 o 23:10, dolniak pisze:
    > A wyjaśnilbyś jeszcze ,do czego mi ta wiedza(jeśli chodzi o przewody)
    > jest potrzebna?
    Tobie to już chyba do niczego.
    Jacek

  • 12. Data: 2015-07-26 10:31:16
    Od: dolniak <d...@g...com>

    > Coraz wiekszy szum informacyjny. Coraz wiecej obszarow gdzie "wypada" cos wiedziec.
    A glowa ta sama, wiec specjalizowac sie mozna czesto tylko tam gdzie sie zarabia,
    reszta "po lebkach".

    To nawet nie o to chodzi.Po co mam wiedziec coś,co mi sie nigdy nie przyda?
    A jeśli cos mi potrzebne,mam podręczniki.Internet też.
    Większą satysfakcje mam z dobrego seksu,niż z posiadania niepotrzebnych wiadomiości:)
    Tak na marginesie:mufy żywiczne,które zapodal Jacek są niezastąpione na kablach
    olejowych-wbrew pozorom,jeszcze sporo ich dziala.Natomiast lączenie i naprawy
    plastików wszelkiej maści zostalo "opanowane"przez termokurczki jako jedynie sluszmą
    technologię.Bo proste,tanie i skuteczne.
    Pozdro dolniak