  • 1. Data: 2015-08-22 20:13:27
    Temat: szukam pomysłu na mebel
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam takie książeczki formatu B5, no i mam szafkę o grubości 50cm...
    chciałbym trzymać w niej te książeczki, ale chciałbym wykorzystać całe
    miejsce i umieścić po dwie książeczki jedna za drugą...

    jak to zrobić, żeby mieć dostęp do wszystkich?

  • 2. Data: 2015-08-22 20:13:52
    Temat: Re: szukam pomysłu na mebel
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na razie myślę, o wysuwanej wnęce...

  • 3. Data: 2015-08-22 21:43:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 20:13:57 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > na razie myślę, o wysuwanej wnęce...

    mam taką głębokoą szafe z polkami wyciaganymi jak polka pod klawiature -wlasnie na
    takiech prowadnicach. Alez sie stolarz nameczyl zeby mi to zlozyc :)

    b.

  • 4. Data: 2015-08-22 22:44:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak, a jak sobie poradzić w takiej sytuacji

    w szafce z wysuwanymi półkami chciałbym aby były szklane drzwi przednie...
    no ale przecież jak się zamontuje taką szybę, to nie da się otwierać
    półek bo szyba przeszkadza...

    czy istnieją takie zawiasy do szyb czołowych, ze szyba otwiera się
    nie blokując półek?

  • 5. Data: 2015-08-22 22:46:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 22:44:56 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:

    > czy istnieją takie zawiasy do szyb czołowych, ze szyba otwiera się
    > nie blokując półek?
    Tak

  • 6. Data: 2015-08-23 14:58:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a można prosić o jakiś link?

  • 7. Data: 2015-08-23 15:12:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 14:58:53 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > a można prosić o jakiś link?
    http://okuciadoszkla.pl/sklep/zawiasy-meblowe-do-szk
    la?limit=50&limitstart=0

    Powinny nadać się wszystkie o koncie rozwarcia powyżej 90%

  • 8. Data: 2015-08-23 15:19:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 22 sierpnia 2015 21:43:06 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > mam taką głębokoą szafe z polkami wyciaganymi jak polka pod klawiature -wlasnie na
    takiech prowadnicach. Alez sie stolarz nameczyl zeby mi to zlozyc

    http://oemii.implesite.pl/a/104_WYSUWANE_PO%C5%81KI_
    W_SZAFIE_.html

    Tu opisują jak to zrobić może głupkowi platformowemu się przyda

  • 9. Data: 2015-08-23 15:44:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzięki, tylko że u mnie szafka stoi w rogu pokoju, więc szyba może się
    otwierać jedynie do 90 stopni - jakby Ktoś namierzył odpowiedni zawiast
    to prosze o link.

  • 10. Data: 2015-08-23 18:03:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 sierpnia 2015 15:44:04 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > dzięki, tylko że u mnie szafka stoi w rogu pokoju, więc szyba może się
    > otwierać jedynie do 90 stopni - jakby Ktoś namierzył odpowiedni zawiast
    > to prosze o link.

    90 stopni też jest ok- poczytaj linka który podałem