  • 1. Data: 2010-11-26 19:23:26
    Temat: tynk cementowo-wapienny
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Do jakiej max - temp mozna klasc taki tynk? Na kominy na poddaszu chce
    wlasnie taki tynk, wyglada bardziej wiejsko.

  • 2. Data: 2010-11-26 22:04:56
    Temat: Re: tynk cementowo-wapienny
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Do jakiej max - temp mozna klasc taki tynk? Na kominy na poddaszu
    > chce
    > wlasnie taki tynk, wyglada bardziej wiejsko.

    Ponizej zera nie poinno się, ale mozesz uzyc ktoregos z dodakow
    przeciwmrozowych do betonu. Wydaje mi sie ze niczym nie ryzykujesz. Na
    wszelki wypadek daj jeszcze mikrozbrojenie czyli wlokno poliestrowe
    czy jakos tam.
    Adam

  • 3. Data: 2010-11-28 16:16:17
    Od: "ArturZ" <a...@g...pl>

    problemem jest zwykle temperatura zamarzania wody...;)
    pzdr

  • 4. Data: 2010-11-28 16:42:18
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > wlasnie taki tynk, wyglada bardziej wiejsko.

    Ciekawe, myslalem ze tynk to wyglada jak tynk a nie miejsko lub
    wiejsko.

    KADAR