  • 1. Data: 2013-10-13 20:04:07
    Temat: uszczelnienie i obróbka komina
    Od: r...@g...com

    witam

    jak powinna wyglądać obróbka komina wokół, na teraz mimo nowego dachu leje mi się po
    kominie na strych, oczwywiscie obróbka na górze komina tez jest spier......

    dzięki za pomoc

    decore-meble.pl

  • 2. Data: 2013-10-13 20:18:58
    Temat: Re: uszczelnienie i obróbka komina
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 października 2013 20:04:07 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    > jak powinna wyglądać obróbka komina wokół, na teraz mimo nowego dachu leje mi się
    po kominie na strych, oczwywiscie obróbka na górze komina tez jest spier......

    Komin musi byc naciety i w niego wpuszczona blacha z obrobki blacharskiej,
    a calosc zasmarowana jakims dekarskim smarowidlem. Bez wcinki bedzie
    cieklo! Co wazne - komin musi byc z pelnej cegly, jak bedzie z dziurawki
    to moze przeciekac mimo poprawnie wykonanej obrobki - np. fugami.
    Na wszelki wypadek - zaimpregnuj cegle i fugi jakims preparatem do tego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-10-14 10:04:26
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Aby nie zgadywać (mimo, że Adam ma rację) zamieść proszę zdjęcia - obróbka komina
    jest różna w zależności od rodzaju pokrycia..

  • 4. Data: 2013-11-04 13:11:05
    Od: jma <j...@w...pl>

    Wcinanie w komin wcale nie jest najlepszym rozwiązaniem. Komin pracuje osobno,
    obróbka osobno i mamy zaraz popękany komin. Świetnym rozwiązaniem w tej chwili są
    obróbki przy takiej gotowej obudowie komina
    http://www.youtube.com/watch?v=5j_S6IN4V1Q Z tą obudową nie ma już problemu z
    przeciekaniem, pękaniem, komin jest non stop wentylowany.

  • 5. Data: 2013-11-04 13:19:36
    Od: j...@w...pl

  • 6. Data: 2013-11-04 16:20:47
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]
    http://www.youtube.com/watch?v=5j_S6IN4V1Q Z tą obudową nie ma już problemu z
    przeciekaniem, pękaniem, komin jest non stop wentylowany.

    Wszedzie spamerzy ;(

    Wcinka jest prawie zawsze skutecznym rozwiazaniem - kumpel jest dekarzem
    od 20 lat i tam gdzie cieknie robi wcinke i przestaje.

    Mam sobie jakas obudowa zakrywac klinkier ktory kupowalem za ciezkie
    pieniadze? Idz spamowac gdzie indziej "kobieto"!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2013-11-06 06:34:59
    Od: jma <j...@w...pl>

    Panie Adamie piszesz, że wcinka jest "prawie" skutecznym rozwiązaniem...
    No właśnie a gotowe obudowy kominów to skuteczne rozwiązanie, o którym nie wszyscy
    słyszeli. Uwazam, że warto o tym wiedziec, gdyz moze ktos bylby zainteresowany
    wykonczyc komin, tak by słuzyl na lata. Nowoczesny wygląd i masz GWARACJĘ że komin
    nie będzie przeciekał ani pękał - a z klinkierem bywa różnie niestety. Co jeszcze
    jest ważne, przy montazu obudowy nie ma ingerencji w komin.
    Oczywiście, możesz zalożyc gotową obudowe na komin wykończony klinkierem. Pana wybór.

  • 8. Data: 2013-11-06 11:23:39
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 06:34:59 UTC+1 użytkownik jma napisał:
    > Panie Adamie piszesz, że wcinka jest "prawie" skutecznym rozwiązaniem...

    Prawie bo jak ktos spartaczyl komin i wymurowal go z cegly dziurawki
    to wcinka moze go nie uszczelnic. Jak ktos wymurowal tak jak nakazuje
    powszechna wiedza budowlana z cegly pelnej - wcinka zalatwi sprawe w 100%.

> [...]
    jest ważne, przy montazu obudowy nie ma ingerencji w komin.
    > Oczywiście, możesz zalożyc gotową obudowe na komin wykończony klinkierem. Pana

    Pogubilem sie czy jestesmy na Ty czy na Pan :D

    Nigdy bym nie zalozyl na szczelny komin z ladnej klinkierki jakiejs brzydkiej
    budy :) BTW. Wcinka + obrobka tasma tez jest elastyczna i pracuje niezaleznie
    od komina.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-11-06 11:26:47
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]
    http://www.youtube.com/watch?v=5j_S6IN4V1Q Z tą obudową nie ma już problemu z
    przeciekaniem, pękaniem, komin jest non stop wentylowany.

    Swoja droga fajnie sie komentarze pod tym filmem ulozyly - wszystkie
    wychwalajace ta nowosc i wszystkie dodane rowno 3 tyg temu :) Spamowac
    tez cza umic! a wy tego nie potraficie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.